-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... jest prezentacja sieci detalicznych z podziałem na poszczególne formaty handlu detalicznego. Pozwala to uzyskać bardziej przejrzyste zestawienie pozycji i ocen określonych sieci handlowych w porównaniu z bezpośrednimi konkurentami prezentującymi podobną koncepcję działalności handlowej. Ta forma prezentacji poszczególnych sieci handlowych nie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... Sieci Detalicznych potwierdza dynamiczny rozwój większości sieci detalicznych. W Top 10 aż osiem sieci podwyższyło swoje notowania, a tylko hipermarkety Carrefour i ... regresu spowodowanego stagnacją gospodarczą w Polsce. Interesującym zjawiskiem w ostatnich miesiącach jest rosnąca pozycja sieci partnerskich stanowiących atrakcyjną alternatywę dla ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... regionalnych. Problemem strategicznym sieci jest jej regionalny charakter, co ogranicza rozwój organiczny i osiąganie efektu skali. Informacje o badaniu Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. Ranking ten stanowi wszechstronną ocenę w skali 1-100 (według 75 kryteriów) wszystkich liczących się ugrupowań detalicznych w Polsce. Ocenie podlega nie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... Sieci Detalicznych na pozycji lidera utrzymała się Biedronka, która zwiększyła nieco dystans od depczącej jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej ... odwdzięczać się przyciąganiem wózków do kas (w tym – bezobsługowych) tej sieci. 5. Carrefour – 74,74 W Polsce hipermarkety pod szyldem Carrefour nie mają ani przewagi ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... już do historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing ... głębokiej wiedzy, kreatywności i znaczących inwestycji. Od tego zależy czy firma będzie w Polsce masowo zamykać sklepy w kolejnych latach. 10. Żabka W Top10 Żabka jest ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
SBK Marketing opublikowało ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda ...