-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały się odpowiedzi ze strony kont prywatnych bądź firmowych w tylko ...
-
Jak i kogo angażują celebryci?
Którzy liderzy opinii i celebryci z Facebooka tworzą największą sieć interakcji z innymi? Analiza postów, komentarzy, like’ów i share’ów z lipca 2017 roku wskazuje na sportowców. Oprócz nich społeczności skupione wokół influencerów to: piosenkarki, Youtube’rzy, fashion, game’rzy, kulturyści, politycy i dziennikarze z prawicy, liberalni ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... po sklepie „przegonić”, aby spędził w nim jak najwięcej czasu i być może kupi on wtedy po drodze kilka niezaplanowanych rzeczy. Dlatego też np. ... użytkownika w pozostałych kanałach kontaktu. – W implementacji rozwiązania Smart Commerce platformy takie jak Facebook Messenger stają się wygodnym sposobem na robienie zakupów. W przyszłości codziennością ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... taki jak Facebook czy wyszukiwarka Google wie, że odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, jak i odbiorca, który otrzymywał będzie oferty towarów, które potencjalnie chętnie kupi. Tę pozornie ...
-
Jak sprzedawać rękodzieło?
... zaraz wyjdzie na jaw, że robię kiepskie rzeczy”, „nikt ode mnie nie kupi”, „to co robię jest bezwartościowe”. Do swoich prac przywiązują się bardzo osobiście. Jest ... marki Oplotki. 5. Zadbaj o promocję W promocji rękodzieła prym wiodą media społecznościowe. Instagram, Facebook i Pinterest to podstawowe kanały promocyjne większości marek handmade. Aby ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... i realizacji transakcji. Wszystko dzieje się na platformie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok), gdzie konsumenci, w tym szczególnie przedstawiciele milenialsów ... wszystkich miejscach. Statystyki pokazują, że niemal 85 proc. klientów nie kupi przedmiotu, dopóki nie zobaczy go wiele razy6. Dodatkowo dziś wielu kupujących ...
1 2