-
Sprzedaż nowych samochodów 2013
... to ostatnim miesiącom roku, w których, podobnie jak w Polsce, mieliśmy do czynienia ze wzrostowym trendem rejestracji samochodów osobowych – podsumowuje Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Sam grudzień zakończył się najwyższą dynamiką rok do roku od grudnia 2009 r. – z salonów europejskich wyjechało ponad 900 ...
-
Części samochodowe: wadliwość ciągle wysoka
... : w 2013 r. w Polsce zlecono nam kontrolę ponad 240 mln podzespołów i części. To aż o 21% więcej niż w poprzednim roku – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Do skrupulatnej kontroli jakości wykorzystywanych do montażu półproduktów coraz częściej skłaniają koncerny motoryzacyjne m.in. dane o kilkudziesięciu tysiącach ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I 2014
... chwalić się wzrostem rejestracji i w tym momencie trudno jest nam określić, jak długo ten trend będzie jeszcze trwał – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. W Polsce numerem jeden Skoda, w Europie Volkswagen Jak podaje PZPM, najchętniej kupowanym samochodem w styczniu br. w segmencie osobówek w Polsce ...
-
Pośrednicy nieruchomości po deregulacji zawodu
... gracze, którzy w ostatnich latach nie wypracowali sobie silnej pozycji wśród konkurencji i stabilnego portfolio klientów – komentuje Krzysztof Pelowski, dyrektor ds. rozwoju sieci PÓŁNOC Nieruchomości. Ustawa deregulacyjna zlikwidowała więc regulację centralną i spowodowała samoregulację branży, co w gruncie rzeczy jest przejawem prawidłowego ...
-
Sprzedaż nowych samochodów II 2014
... nowych aut. W szczególności te przedstawiające rynki hiszpański i włoski, które powoli zaczynają odrabiać i wracają na ścieżkę wzrostów – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Większość głównych rynków europejskich odnotowała wzrost rejestracji nowych aut osobowych: Niemcy (+4,3% r/r), Hiszpania (+17,8% r/r), Włochy ...
-
Sprzedaż nowych samochodów III 2014
... brytyjski, który rośnie nieprzerwanie od ponad 2 lat. Tylko w marcu Anglicy kupili więcej samochodów niż Polacy w całym 2013 r. – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Większość głównych rynków europejskich odnotowała wzrost rejestracji nowych aut osobowych: Niemcy (+5,4% r/r), Hiszpania (+10% r/r), Włochy (+5% r/r ...
-
Branża motoryzacyjna stawia na outsourcing
... inwestycyjnego. Stąd producenci motoryzacyjni poszukują dla celów outsourcingu firm z odpowiednimi kwalifikacjami i narzędziami, wyspecjalizowanych w tym obszarze – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży w Exact Systems. Z punktu widzenia konkurencyjności biznesu jednym z najważniejszych elementów jest zawsze cena usługi – im niższa tym ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VI 2014
... zauważalne, szczególnie w takich krajach jak Hiszpania czy Włochy, i mamy nadzieję, że w kolejnych miesiącach będzie już stałym trendem – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Osobówki najwięcej właścicieli w pierwszym półroczu znalazły w Niemczech (1,5 mln), choć tutaj w czerwcu sprzedaż lekko spadła (-2% r/r). Na ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VIII 2014
... wymianie starego pojazdu na nowy. Czerwonym kolorem możemy zaznaczyć natomiast Włochy i Niemcy, których sprzedaż w sierpniu lekko przyhamowała – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Od stycznia do sierpnia najwięcej nowych samochodów osobowych wyjechało z salonów w Niemczech (2 mln; +2,6% r/r). Na drugim miejscu ...
-
Karta Visa: ile wydali w Polsce zagraniczni turyści podczas wakacji?
... oraz łatwość użytkowania takich kart przekonują ich posiadaczy do płacenia bezgotówkowo z Visa także poza granicami swojego kraju – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. – Częstszemu płaceniu w Polsce kartami Visa przez obcokrajowców sprzyja rosnąca sieć akceptacji ...
-
Sektor MSP: coraz więcej płatności kartą Visa Business
... Debit. Tylko w pierwszym półroczu br. wydatki takimi kartami wzrosły o 16% w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. Dzięki kartom firmowym Visa Business przedstawiciele sektora MSP zyskują możliwość skutecznego i łatwego ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-IX 2014
... , w ramach którego osoby prywatne zainteresowane zakupem nowego auta mogą liczyć na tzw. premię wrakową o wartości 2 tys. euro – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Wzrosty w tych dwóch południowych państwach oraz coraz lepsze wyniki osiągane przez Niemcy i Francję mogą okazać się kluczem ...
-
Pasja = pomysł na biznes
... gospodarczej stało się znacznie łatwiejsze. Co więcej, obserwujemy, że nieocenionym wsparciem w prowadzeniu firm są nowe technologie” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. 10% Polaków deklaruje, że już teraz zarabia wykorzystując swoje zainteresowania lub realizując ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-X 2014
... mieszkańców niż Polska, w ciągu tylko samego października z salonów wyjechało tyle aut, ile u nas w ciągu dziesięciu miesięcy – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Nie można jednak komentować europejskiej sprzedaży samochodów osobowych w oderwaniu od wyników rynku rosyjskiego. Choć również w październiku odnotował ...
-
Brak płatności kartą = utrata klienta
... 200 złotych. Wskazuje to na większe docenianie przez klientów bezpieczeństwa i wygody płatności kartami przy zakupach o wyższej wartości. Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe, powiedział: „Mobilne terminale płatnicze są odpowiedzią na coraz częściej wyrażaną przez klientów ...
-
Czy przypadek Takata to dowód na złą jakość części samochodowych?
... gospodarczo-prawnego, najczęściej była i z pewnością pozostanie w przyszłości języczkiem u wagi przy podejmowaniu przez producentów decyzji o wyborze lokalizacji swoich zakładów – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems.
-
Płatność kartą? Tak, ale nie za granicą
... każdym zakątku świata. Gwarantują przy tym znacznie większe bezpieczeństwo niż gotówka w portfelu, którą w wypadku kradzieży tracimy bezpowrotnie” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „Do używania kart za granicą przekonuje się jednak coraz większe grono osób. W 2014 ...
-
Ja+Zdrowie – nowa usługa od Plusa
... firma posiadająca ponad 100 000 pacjentów zapisanych do lekarza rodzinnego możemy to powiedzieć także w oparciu o własne doświadczenia – dodaje Marek Kubicki, dyrektor ds. rozwoju firmy Falck. Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia: całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego, konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22, konsultacje wyników badań z lekarzem ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VIII 2015
... złożone w salonach zamówienia. Oczywiście przekłada się to również na ilość zleceń kontroli jakości, które otrzymujemy z tych fabryk – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Od stycznia do sierpnia najwięcej nowych samochodów osobowych wyjechało z salonów w Niemczech (2,1 mln; +5,6 r/r). Na drugim miejscu znalazła ...
-
Pieniędzy brakuje, a kolejek po kredyt konsumpcyjny nie widać
... ich, aby wszelkie decyzje finansowe podejmowali z namysłem. Odpowiedzialne pożyczanie opłaca się bowiem każdej ze stron – mówi Agnieszka Kłos, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Provident Polska.
-
Sprzedaż nowych samochodów 2015
... kryzysu niemieckiego producenta „samochodów dla ludu” tak naprawdę przekonamy się przedstawiając wyniki za pierwszą część tego roku – twierdzi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. 2016 rok: motoryzacja pod dużym wpływem otoczenia prawno-politycznego Jak mówi Jacek Opala, na światową gospodarkę, w tym również ...
-
6 powodów, dla których warto zadbać o ubezpieczenie dziecka na ferie zimowe
... . Oczywiście, warto, by takie tabele obejmowały jak najwięcej możliwych przypadków, gdyż wtedy jesteśmy chronieni w szerszym zakresie. – dodaje Bożena Trzaska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w MetLife. Wybierając ofertę ubezpieczenia warto wziąć pod uwagę kilka korzyści. 1) Ochrona nie tylko w razie NW Nieszczęśliwe wypadki mogą zdarzyć ...
-
Branża motoryzacyjna: jest praca, nie ma specjalistów
... i ubiegłego roku oraz liczbę odpowiedzi, jakie otrzymaliśmy, to zobaczymy, że liczba aplikujących zmniejszyła się aż o 30% – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. Najtrudniej o pracowników w tych częściach Polski, w których przemysł motoryzacyjny kwitnie. Przede wszystkim w województwach śląskim, łódzkim, wielkopolskim ...
-
Gorsza kradzież danych niż inwigilacja. Czego boją się internauci?
... - zaakceptujemy to jako niezagrażający nam element naszej codzienności, podobnie jak ma to miejsce z wszechobecnymi kamerami monitoringu wizyjnego” – komentuje Piotr Czyżewski, Dyrektor ds. Rozwoju w ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2016 roku przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online na ...
-
Wyniki deweloperów nie powinny usypiać czujności kupujących
... ofertą deweloperską wcale nie maleje. Kontynuację dobrej passy firm deweloperskich potwierdza Jacek Bielecki, członek zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz dyrektor ds. rozwoju i jakości w firmie Marvipol. - Już wydawało się, że ten rok rozpocznie się spowolnieniem, tak jak zwykle dzieje się to w pierwszych miesiącach ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... ma określonego celu, odpowiednio dobranej bazy odbiorców oraz treściwego przekazu, może spowodować więcej szkód niż pożytku. W poniższym tekście Marcin Papiński, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip przekazuje sześć wskazówek, które warto wziąć pod uwagę chcąc możliwie jak najlepiej wykorzystać komunikację SMS w kampanii marketingowej. 1) Zastanów ...
-
Oswoiliśmy płatności bezgotówkowe
... szersza dostępność innowacyjnych rozwiązań płatniczych pozwalają wierzyć, że wkrótce chętniej niż gotówką będziemy płacić telefonem” – mówi Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w polskim oddziale MasterCard Europe. Z poczuciem bezpieczeństwa Badanie MasterCard pokazuje, że przekonaliśmy się już do płatności bezgotówkowych ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... mobilnym i pozyskiwać wiedzę na temat tego, jak na nasze komunikaty reagują odbiorcy. O sposobach mierzenia efektywności kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip. Kwestię monitorowania skuteczności marketingu SMS warto rozważyć już na etapie planowania kampanii. Należy zastanowić się, jakiej reakcji oczekujemy ...
-
Ubezpieczenie OC w ciągu roku podrożało o 46%
... towarzystwo wprowadza podwyżki. W ostatnich miesiącach obserwowaliśmy gwałtowne wzrosty cen OC. Towarzystwa zmieniały taryfy regularnie co kilka dni – mówi Patryk Juchniewicz, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży rankomat.pl – Zdarzało się, że najkorzystniejsza w danym dniu oferta, już następnego dnia była znacznie droższa. Kierowcy, którzy zwlekali do ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VIII 2016
... roku zwiększył się jeszcze bardziej w porównaniu do 2015 roku. Klienci indywidualni wciąż zdecydowanie częściej wybierają auta używane – komentuje Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems i ekspert Polskiej Izby Motoryzacji. Po 8 miesiącach ponad 8% wzrost w UE Na europejskim rynku samochodów osobowych wzrostowy trend trwający ...
-
Sprzedaż nowych samochodów 2016
... , 5 zanotowało ponad 30% wzrost r/r, z czego 3 to Mercedes, Audi i BMW. Powoli rośnie także rynek hybryd i samochodów elektrycznych – mówi Jacek Opala, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Exact Systems. W 2016 roku Polacy kupili 9 849 hybryd (+76,4%) oraz 556 samochodów z napędem elektrycznym lub hybrydowym plug-in (+65%.). Trzeci ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 12/2017
... zanieczyszczenia pochodzące z samochodów. Carsharing może pełnić istotną rolę w ograniczaniu warunków smogowych – ocenia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Marcin Jeż, dyrektor ds. rozwoju BikeU z Grupy Egis, która wspólnie z Communauto i Grupą PSA zaproponowały koncept carsharingu dla Warszawy. Najwyższa Izba Kontroli w raporcie „Ochrona ...
-
Podróż służbowa: czym płacimy, czym wolelibyśmy płacić?
... służbowych, są gotowi płacić prywatnymi kartami. To pokazuje, jak duży potencjał dla banków ma wydawanie kart służbowych” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa. Z badania wynika również, że 4 na 10 badanych chętnie skorzystałoby z możliwości płacenia firmową kartą podczas ...
-
Chmura publiczna popularna choć niezbyt bezpieczna?
... RODO), które wejdzie w życie w maju 2018 r., jeszcze dobitniej zwraca uwagę na konieczność odpowiedniej ochrony danych w chmurze” – powiedział Kristof Vanderstraeten, dyrektor ds. rozwoju działalności związanej z chmurą publiczną na region EMEA w Barracuda Networks. Brak zrozumienia prowadzi do zwiększonego ryzyka Wydaje się, że wielu decydentów ...
-
Ceny OC ciągle rosną, ale wolniej
... , że były o 9,2% niż rok wcześniej. Jeśli koszty likwidacji szkód będą jeszcze wyższe, nie można wykluczyć kolejnych podwyżek. mówi Patryk Juchniewicz, Dyrektor ds. rozwoju sprzedaży rankomat.pl. Największe podwyżki w Kielcach i Rzeszowie Według danych porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl, w ciągu roku ceny polis OC wzrosły najbardziej ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem