Wyprawka szkolna: preferencje konsumentów
2013-08-21 11:10
Gorączkowe poszukiwania piórników czy idealnych plecaków, przerzucanie stosów zeszytów i stanie w kilometrowych kolejkach do kasy - to symptomy zbliżającego się wielkimi krokami rozpoczęcia roku szkolnego 2013/2014. By uniknąć stresów z tym związanych warto poprzedzić zakupy sporządzeniem listy, zawierającej wszystkie niezbędne ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsi producenci piórników Wśród producentów tego elementu szkolnej wyprawki, największym zaufaniem cieszyła się marka Hama, którą wybrało 33% użytkowników.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?