eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama kontekstowa 2012 › Targetowanie w kampaniach kontekstowych

Reklama kontekstowa 2012

2013-06-13 11:02

Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama kontekstowa 2012

fot. mat. prasowe

Targetowanie w kampaniach kontekstowych W roku 2012 wyraźnie wzrosło też znaczenie innych metod targetowania (poza kontekstowym) wprowadzanych przez analizowane sieci. Są to głównie retargeting i targetowanie po zainteresowaniach (behawioralne), które pozwalają marketerom na skuteczniejszą realizację celów efektywnościowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: