eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama kontekstowa 2012 › Średni wzrost ROI w reklamach kontekstowych

Reklama kontekstowa 2012

2013-06-13 11:02

Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama kontekstowa 2012

fot. mat. prasowe

Średni wzrost ROI w reklamach kontekstowych W 2012 ROI wzrósł średnio o 8,1%. (w 2011 średni wzrost ROI wyniósł 4,5%). Jest to dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że media planerzy doceniają skuteczność emitowanej w nich reklamy.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: