eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały › Wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą

Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

2013-05-24 00:22

Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Africa Studio - Fotolia.com

Wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą Zdaniem klientów, najważniejszymi czynnikami w kontakcie telefonicznym z firmą są: wysokie kompetencje konsultanta, krótki czas oczekiwania na połączenie, możliwość załatwienia wszystkich spraw w czasie jednej rozmowy oraz uprzejmość i grzeczność naszego rozmówcy.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: