Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
2013-05-24 00:22
Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z usług jakiejś firmy ze względu na złą obsługę klienta? Ponad połowa respondentów deklaruje, że zdarzyło im się zrezygnować z usług firmy ze względu na złą obsługę klienta.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek