eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały › Jakość obsługi jest dla mnie na tyle ważna, że jestem skłonny(a) zapłacić więcej za produkty/usługi

Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

2013-05-24 00:22

Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jakość obsługi jest dla mnie na tyle ważna, że jestem skłonny(a) zapłacić więcej za produkty/usługi Blisko połowa klientów, którzy w ciągu ostatniego roku kontaktowali się z Działami Obsługi Klienta jest skłonna płacić więcej za produkty lub usługi jeśli oznacza to dobrą jakość obsługi klienta.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: