eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały › Jak ogólnie oceniasz jakość obsługi klienta przez firmy w Polsce?

Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

2013-05-24 00:22

Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jak ogólnie oceniasz jakość obsługi klienta przez firmy w Polsce? Ogólną jakość obsługi klienta ocenia pozytywnie nieco mniej niż połowa badanych. Wysoki odsetek respondentów, które nie potrafią jednoznacznie zadeklarować swojej opinii, świadczy o dużym zróżnicowaniu jakości obsługi w zależności od firmy.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: