eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKomunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały › Z jakich sposobów kontaktu z Działami Obsługi Klienta w różnych firmach korzytałeś(aś)?

Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

2013-05-24 00:22

Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Z jakich sposobów kontaktu z Działami Obsługi Klienta w różnych firmach korzytałeś(aś)? Najpopularniejszym kanałem kontaktu z firmą pozostaje telefon. Email jest już niemal tak popularny jak kontakt
osobisty. Stosunkowo popularny jest czat internetowy, którego wykorzystanie przewyższa rozmowy wideo i Skype.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: