Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?
2025-06-30 00:30
Obsługa klienta to jedna z „działek”, w której bardzo wyraźnie zaznaczają swoją obecność rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Dziś w wielu przypadkach pierwszą linią kontaktu z firmą jest właśnie bot. Obecnie 3 na 4 Polaków deklaruje, że miało z nim do czynienia, a to oznacza przeszło 12-procentwy wzrost ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wielka Piątka: jak działa TOP 5 lokalizacji rynku magazynów w Polsce?
-
Premiera HONOR Magic V5: ultralekki składany smartfon z mocną baterią i zaawansowaną AI
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
-
Polacy lekceważą zagrożenia w sieci - 97% akceptuje politykę prywatności bez czytania