Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
2024-10-30 08:30
Pojawiły się najświeższe dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i radio. Oto, kto znalazł się tym razem w gronie najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców. Przejdź do artykułu ›
11 / 11
Polecamy:
11 / 11
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?