Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
2023-11-23 13:09
W historii sukcesu każdego przedsiębiorcy, niezależnie od tego, czy mówimy o gigancie technologicznym czy właścicielu lokalnej kawiarni, był moment, kiedy musiał balansować na cienkiej linii pomiędzy realizacją swoich celów biznesowych a codzienną "bieżączką" związaną z prowadzeniem działalności. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wady i zalety marketingu in-house Prowadzenie marketingu in-house daje pełną kontrolę, dogłębne zrozumienie marki i możliwość bezpośredniego zaangażowania zespołu.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?