Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
2021-12-20 08:55
E-commerce B2B jako podstawowa działalność ma dla branży kosmetycznej jeszcze małe znaczenie, ale zmiany w tym zakresie następują niezwykle szybko. 35% firm z sektora działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach branży zamyka się w 10%, a 1 na 4 respondentów szacuje go na ponad 25% ... Przejdź do artykułu ›
7 / 7
7 / 7
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?