Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
2021-12-20 08:55
E-commerce B2B jako podstawowa działalność ma dla branży kosmetycznej jeszcze małe znaczenie, ale zmiany w tym zakresie następują niezwykle szybko. 35% firm z sektora działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach branży zamyka się w 10%, a 1 na 4 respondentów szacuje go na ponad 25% ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czy wejście firmy w e-commerce uznaje Pan/i za sukces? 57% podmiotów zajmujących się produkcją lub sprzedażą kosmetyków uznało wdrożenie e-commerce za sukces
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wielka Piątka: jak działa TOP 5 lokalizacji rynku magazynów w Polsce?
-
Premiera HONOR Magic V5: ultralekki składany smartfon z mocną baterią i zaawansowaną AI
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
-
Polacy lekceważą zagrożenia w sieci - 97% akceptuje politykę prywatności bez czytania