GfK: mniej emocji i większy optymizm polskich konsumentów
2020-06-30 13:47
-15,2 - taki poziom osiągnął w czerwcu br. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK. To oznacza, że względem poprzedniego miesiąca poprawił się o 8 p.p. Najświeższe wskazanie okazało się również znacznie lepsze od kwietniowego notowania, które było najgorszym, z jakim mieliśmy do czynienia w całej, dziewiętnastoletniej historii ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?