Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
2016-04-22 00:46
Prężnie rozwijający się rynek e-commerce sprawia, że sprzedawcy internetowi muszą sięgać po coraz bardziej konkurencyjne i nowatorskie rozwiązania, by móc przekonać do siebie wymagających klientów. Wraz z rozwojem handlu w Internecie, także konsumenci coraz częściej korzystają bowiem z oferowanych im możliwości, pozwalających ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Omnichannel w polskim e-commerce W badaniach uwzględnionych zostało 100 najpopularniejszych sklepów internetowych współpracujących z idealo w Polsce.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?