Multiscreening w popularnych talent shows
2014-12-12 12:49
Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?