Multiscreening w popularnych talent shows
2014-12-12 12:49
Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Liczba wzmianek w dniu programu i w trakcie jego trwania W przypadku "Mam talent" odsetek wzmianek w czasie trwania programu wyniósł 76%
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?