eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r. › Top ten finansowych reklamodawców w Q1 2014 a popularność w social mediach

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.

2014-12-02 13:54

Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 336 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.

fot. mat. prasowe

Top ten finansowych reklamodawców w Q1 2014 a popularność w social mediach W III kwartale bieżącego roku liderem w nakładach na reklamę okazał się ING Bank Śląski.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: