Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
2014-10-26 00:06
O tym, że pomiar kompetencji pracowników to ważne działanie właściwie nie trzeba przekonywać. Istnieją jednak branże, w których jego rola jest nie do przecenienia. Tak jest w przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
Polecamy:
-
Kursy i szkolenia: czy oferta szkoleniowa pracodawców jest na czasie?
-
-
Stawiasz na rozwój zawodowy? Postaw na twarde, ale i miękkie kompetencje
-
72% polskich pracodawców ma problem z rekrutacją wykwalifikowanych pracowników
-
Rozwój osobisty albo wypowiedzenie? Pracownicy chcą podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?