Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
2014-10-26 00:06
O tym, że pomiar kompetencji pracowników to ważne działanie właściwie nie trzeba przekonywać. Istnieją jednak branże, w których jego rola jest nie do przecenienia. Tak jest w przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji ... Przejdź do artykułu ›
fot. Minerva Studio - Fotolia.com
Mierzenie kompetencji sprzedawców potrzebne od zaraz Regularne mierzenie kompetencji sprzedawców ma służyć diagnozie mocnych stron sprzedawcy, jego potencjału, ale też poziomu otwartości na różne osobowości klientów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?