Nowości filmowe legalnie w sieci?
2005-07-07 11:57
Przeczytaj także: Oscary przyciągają uwagę internautów
Spółka ClickStar chce oferować w sieci filmy, które nie zostały jeszcze wydane na DVD. Pomysł uznawany jest w Hollywood za kontrowersyjny - obecnie dostępne usługi tego typu bazują głównie na starych tytułach. Rozszerzenie sieciowego katalogu filmów o nowości może zdestabilizować rynek kina domowego, uderzając w sprzedaż DVD. Przedstawiciele ClickStar zauważają jednak – i chyba nie bez racji – że tylko wprowadzanie do internetu prawdziwych nowości pozwoli studiom filmowym nawiązać równorzędną walkę z piratami.Będący udziałowcem spółki Intel postrzega działalność ClickStar jako szansę na upowszechnienie legalnych filmów z sieci i „przy okazji” wypromowanie nowych urządzeń do tworzenia sieci domowych. Miałyby one umożliwić wygodną, bezprzewodową transmisję danych pomiędzy komputerami i sprzętem RTV.
ClickStar chce w sieci nie tylko sprzedawać, ale też wypożyczać pliki z filmami. Komercyjny start tego przedsięwzięcia przewidziano na początek przyszłego roku.
Przeczytaj także
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
-
Podróże z X muzą
-
Repertuar kin przyciągnął tłumy
-
Polski Internet a premiery filmowe
-
Kto ogląda filmy w kinie?
-
Kino internetowe iplex.pl
-
Piractwo treści wideo nadal kwitnie?
-
Podróbki i piractwo mają się dobrze?