Oscary przyciągają uwagę internautów
2023-03-20 09:05
Oscary przyciągają uwagę internautów © pixabay.com
Przeczytaj także: Kino internetowe iplex.pl
Z tego tekstu dowiesz się m.in.:
- Czy w lokalizacjach podmiejskich możemy liczyć na niższe ceny mieszkań?
- Z czym związana jest notowana w ostatnich miesiącach słabsza dynamika wzrostu stawek w głównych miastach?
- Jak wygląda sytuacja w segmencie domów z rynku wtórnego?
Jak wynika z danych, w styczniu wybrane serwisy odwiedzało średnio dziennie 1,9 mln osób. W poniedziałek 13 marca, a więc tuż po ceremonii rozdania Oscarów, liczba to wzrosła o niemal milion, do 2,85 mln internautów. Analiza samych poniedziałków od początku roku potwierdza tę obserwację: przed oscarową nocą serwisy poświęcone filmowi przyciągały co tydzień średnio 1,85 mln, co oznacza, że nazajutrz po tegorocznej gali zyskały one 1 mln nowych użytkowników.
fot. mat. prasowe
Wybrane serwisy filmowe – real users (dane dzienne)
fot. mat. prasowe
Wybrane serwisy filmowe – real users (poniedziałki)
Tematyka filmowa nie tylko zainteresowała większe grono osób – zwiększyło się również ich zaangażowanie w treści, odzwierciedlone w spędzonym na serwisach filmowych czasie. O ile w poniedziałki 2023 roku na stronach o tematyce filmowej przeciętny użytkownik spędzał średnio 2 minuty 50 sekund, to 13 marca pozostał na nich aż niemal 4 minuty.
fot. mat. prasowe
Wybrane serwisy filmowe – time (poniedziałki)
Porównanie danych dla omawianych serwisów z ubiegłym rokiem wskazuje, że popularność tematyki oscarowej jest w tym roku mniejsza, niż miało to miejsce w 2022, kiedy to nazajutrz po rozdaniu nagród strony poświęcone filmom odwiedziło 3,23 mln osób. Tegoroczny wynik jest jednak lepszy od tego z 2021 roku – wówczas liczba internautów zainteresowanych kinem wyniosła w dzień po Oskarach 2,19 mln.
Warto zaznaczyć, że tematykę oscarową poruszały nie tylko serwisy kulturalne i poświęcone filmowi. Najważniejsza, a na pewno najpopularniejsza nagroda filmowa była opisywana również w mediach ogólnoinformacyjnych. Wskazane powyżej dane na temat użytkowników i czasu nie odzwierciedlają więc całego zainteresowania, jakim cieszyły się oscarowe wiadomości, a jedynie jego część.
Na zakończenie prezentujemy dane dla całej kategorii „Filmy, seriale, kino, program TV”, w której oprócz stron o tematyce filmowej ujęte są też m.in. serwisy VOD i OTT.
fot. mat. prasowe
Kategoria filmy, seriale, kino, program TV
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)