eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012

Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012

2012-11-09 10:28

Przeczytaj także: Najpopularniejsze sklepy wg internautów


Lokalne sieci: MarcPol prowadzi dzięki sponsoringowi i zbiórce żywności

MarcPol odebrał pierwsze miejsce w zestawieniu sieci lokalnych olsztyńskiemu RASTowi. Tak jak we wrześniu RAST był często wspominany w kontekście problemów firmy, tak za październikowy internetowy sukces MarcPolu w znacznym stopniu odpowiadają kolarze, sponsorowani przez tę sieć. Innym powodem częstego wspominania MarcPolu jest zaangażowanie tej formy w zbiórkę żywności „Podziel się posiłkiem”. Medialna popularność RASTu to już w pewnym sensie pożegnanie – w miejscu sklepu pojawił się nowy market, Piotr i Paweł. Zamknięcie filii sklepu na terenie kampusu uniwersyteckiego wywołało niezadowolenie studentów, którzy wrócili do miasta po wakacjach. Na trzecim miejscu najczęściej wspominanych w internecie lokalnych sklepów znalazła się sieć Lewiatan.

fot. mat. prasowe

Lokalne sieci spożywczo-przemysłowe

MarcPol odebrał pierwsze miejsce w zestawieniu sieci lokalnych olsztyńskiemu RASTowi.


Sklepy specjalistyczne – witamy Pepco

IKEA znowu zdominowała zestawienie marketów specjalistycznych, zaraz po niej uplasował się Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Poza IKEA w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych sklepów specjalistycznych znalazły się też inne sieci budowlane i z wyposażeniem wnętrz – Pepco, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker. Uwagę zwraca wysoka lokata Pepco – sklep z domowymi i odzieżowymi drobiazgami w niskich cenach cieszy się wyraźną sympatią internautów.

fot. mat. prasowe

Wyposażenie wnętrz i kultura - ranking sklepów specjalistycznych

IKEA znowu zdominowała zestawienie marketów specjalistycznych, zaraz po niej uplasował się Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt.


Cash&carry – instrukcja obsługi

Poza najczęstszym pytaniem internautów, czyli „jak dostać się tam bez karty?”, pojawiają się też dyskusje wokół błędnie interpretowanego regulaminu Makro – na forach żyją niemal legendy na temat ograniczeń wzrostowych klientów tego sklepu, w podziale na płeć. Makro zajęło, mimo dyskusji o wymaganym wzroście klientów, ostatnie miejsce w zestawieniu. Pierwsza pozycja należy do Eurocash.

fot. mat. prasowe

Cash&carry

Makro zajęło, mimo dyskusji o wymaganym wzroście klientów, ostatnie miejsce w zestawieniu. Pierwsza pozycja należy do Eurocash.


Informacje o raporcie:
Analizę wykonano na podstawie ponad 42 635 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania Mediów, w których pojawiły się nazwy sieci handlowych. Raport obejmuje materiały od 1 do 31 października 2012 r.

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: