Najczęściej cytowane media IX 2012
2012-10-26 13:21
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VIII 2012
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
We wrześniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się m.in. w publikacjach dotyczących otwarcia Panteonów Narodowych w Krakowie i Warszawie. Kolejne miejsca zajęły Radio Gdańsk, Polska Głos Wielkopolski i Polska Dziennik Łódzki.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 763 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 września 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
-
Monitoring mediów: cytowania X 2018
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)