Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
2012-04-21 00:10
logo zanox Mobile Performance Barometer © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: M-commerce 2013
fot. mat. prasowe
logo zanox Mobile Performance Barometer
fot. mat. prasowe
Dochody generowane przez poszczególne urządzenia
W Polsce rządzi Android, Europa woli iOS
fot. mat. prasowe
Rynek m-commerce w 2011 (wg urządzeń)
Jednak system operacyjny iOS zaczyna systematycznie zmniejszać swoje udziały na rzecz Androida. Jeśli podsumować wszystkie urządzenia pracujące pod kontrolą iOS (iPhone, iPod i iPad) to system notuje spadek o 7 punktów procentowych na przestrzeni ostatniego roku, z 82% do 75%.
fot. mat. prasowe
M-commerce w Europie w 2011
Europa.mobi
Dane uzyskane podczas badania pokazują, że rewolucja w handlu mobilnym zaczęła się w 2011 roku. To właśnie wtedy sieć zanox odnotowała 2 mln transakcji mobilnych, na łączną kwotę 0,5 miliarda złotych (120 mln Euro). Oznacza to jeden zakup co 15 sekund.
fot. mat. prasowe
Platformy, przez które realizowane są transakcje mobilne
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
M-commerce w Polsce: trendy 2014
-
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
-
Długa droga przed m-commerce
-
M-commerce: kultura i rozrywka w modzie
-
M-commerce: aplikacje mobilne pomagają w sprzedaży
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
-
E-commerce powoli hamuje
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
-
Zakupy online: jakie trendy na kolejne lata wyznacza pandemia?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)