Sztuka w programie partnerskim
2004-01-06 11:52
Przeczytaj także: Katalog programów partnerskich
Każda osoba fizyczna i prawna, posiadająca własny serwis WWW, może zostać Partnerem Vide.pl. Pozwala to skierować program do dużo większej grupy odbiorców, nie biorącej dotychczas udziału w tego typu współpracy.W systemie prowizyjnym wraz ze wzrostem obrotów wzrasta zysk dla partnera, sięgając do 10% wartości produktu. Ponadto, dzięki zastosowaniu zależności typu "ojciec-syn", partner, który pozyska kolejny serwis WWW realizujący obrót, otrzymuje z tego tytułu dodatkowy przychód.
Program bazuje na cookies o ważności 12 miesięcy. Oznacza to, że klient, który kupił plakat czy reprodukcję za pośrednictwem partnera, jeszcze przez rok jest klasyfikowany przez system jako klient partnera. Program dodaje zatem punkty partnerowi za wszystkie transakcje, które odbywają się z jego polecenia, dla okresu całego roku.
Galeria internetowa Vide.pl, w ramach dalszej rozbudowy, planuje kolejne zmiany. Za dwa miesiące, na początku lutego 2004 wdrożony zostanie moduł służący do dobierania odpowiednich ram dla oferowanych reprodukcji i passepartout. Stałe prace nad rozwijaniem jednolitej kategoryzacji reprodukcji (nad którą, od początku, sprawuje pieczę historyk sztuki) oraz infolinia galerii Vide.pl stanowią natomiast narzędzie pracy dla dekoratorów i projektantów.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
-
Skuteczne zarządzanie apteką: pomogą programy partnerskie?
-
Zimowe wydatki: jak oszczędzać?
-
Bankowe programy rabatowe obniżą wydatki świąteczne
-
Bankowe programy rabatowe kuszą przed wakacjami
-
Program partnerski księgarni wypłacił 100 tys. zł
-
Program partnerski Onepress
-
Program partnerski Linuksa