Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek
2008-06-10 12:59
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Plan numeracji krajowej: kolejne zmiany
Adresatem usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 są duże firmy oraz szybko rozwijające się średnie i małe przedsiębiorstwa, których podstawą działalności jest szybki, bezpośredni kontakt z klientem. Dotychczas Telefonia Dialog oferowała im możliwość kontaktu z klientami i przekazywania informacji (np. finansowych, ofertowych, kulturalnych, turystycznych, sportowych) tylko poprzez telefonię stacjonarną. Od czerwca 2008 nie ma już tego ograniczenia - firmy wykorzystujące w swojej działalności numerację 080x uzyskały dostęp do blisko 15 milionów klientów sieci Orange (PTK Centertel), a w niedługim czasie - po podpisaniu umowy z siecią Plus (Polkomtel) - baza ta zostanie poszerzona do prawie 30 milionów potencjalnych użytkowników. Kolejny krok to umowy z pozostałymi operatorami. Zakończenie projektu modyfikacji usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 zniweluje potrzebę utrzymywania przez klientów osobnego numeru dla osób dzwoniących z sieci komórkowych i związanych z tym wydatków marketingowych na rozpowszechnienie tego sposobu kontaktu.Cechą charakterystyczną oferty Dialogu jest płaska stawka niezależna od dnia oraz godziny, np.:
fot. mat. prasowe
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów
-
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
-
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
-
Ignorując głos pracowników, blokujesz rozwój firmy
-
7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy
-
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
-
Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
-
Komunikacja w organizacji: liczy się dialog