2008-05-07 01:22
Przeczytaj także: Polacy i naprawa samochodu
Klienci autoserwisów to dwie grupy kierowców: ci, którzy z przyzwyczajenia, przekonani o gwarancji jakości usług „asekuracyjnie” korzystają z ASO oraz tacy, dla których atrakcyjna cena i indywidualna obsługa oferowana w warsztatach nieautoryzowanych są znacznie bardziej istotne. Wśród badanych właścicieli aut mających od 2-8 lat użytkownicy ASO nadal stanowią większość, jednak nieautoryzowane stacje - coraz bardziej profesjonalne – cieszą się rosnącym zaufaniem. Kolejna fala badania pokazuje, że wzrasta zaufanie do stosunkowo młodych na polskim rynku nieautoryzowanych sieciowych stacji obsługi.fot. mat. prasowe
Sposób wyboru serwisów naprawczych.
Sposób wyboru serwisów naprawczych.
fot. mat. prasowe
Typ serwisu, w jakim dokonana była drobna naprawa.
Typ serwisu, w jakim dokonana była drobna naprawa.
fot. mat. prasowe
Dlaczego autoryzowana stacja obsługi?
Dlaczego autoryzowana stacja obsługi?
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Części samochodowe: wadliwość ciągle wysoka
Części samochodowe coraz częściej wadliwe
Gdy warsztat samochodowy nie wykonał naprawy
Ranking ASO
Ranking warsztatów samochodowych
Naprawa samochodu: jakie mamy prawa?
Naprawa samochodu nie tylko w ASO
Autoryzowane serwisy samochodowe niepopularne
Kto naprawia nasze auta?
Prowadzę działaność i mam samochód w środkach trwałych. Zlecenie naprawy auta było na firmę, pomimo to wystawca wystawił fakturę nie na ...
Dzień dobry. Nabyliśmy usługę naprawy samochodu podczas delegacji zagranicznej. Samochód służbowy, stanowiący środek trwały ...
5 sielskich propozycji na długi weekend sierpniowy
Zakup mieszkania w wakacje. Na jakie promocje możemy liczyć?
Dlaczego waluty przestały być wymienialne na złoto?
Płyn do układów chłodzenia - jak wybrać odpowiedni do Twojego samochodu? REKLAMA
Wakacje kredytowe. Czego dotyczą pierwsze skargi konsumentów?
Inwestorzy na GPW w I poł. 2022 r. Na Rynku Głównym rządzą zagraniczni
Jak wzrosną kary za brak OC w 2023 roku?