eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Babcia i dziadek kupują w internecie

Babcia i dziadek kupują w internecie

2007-04-16 01:29

Starsze pokolenie Amerykanów to aktywni internauci. Badanie, przeprowadzone wśród mieszkańców USA powyżej 45. roku życia przez ThirdAge Inc i JWT Boom, zburzyło dotychczasowy mit o starszym pokoleniu nieporadnym w sprawach internetu i najnowszych technologii.

Przeczytaj także: Seniorzy rzadko w Internecie

Z badania wynika, że osoby powyżej 45. roku życia lubią robić zakupy w internecie. 73 proc. z nich wymienia tą aktywność wśród czynności najczęściej dokonywanych w sieci. 99 proc. wysyła e-maile, 95 proc. dokonuje wyszukiwań, a 85 proc. poszukuje w internecie informacji na temat produktu, który zamierza kupić poza siecią.

Osoby w tym przedziale wiekowym chętnie zaglądają do internetu zainspirowani artykułami czy reklamami offline. 89 proc. rozpoczęło poszukiwania w sieci po tym, jak zobaczyło reklamę w prasie, 65 proc. zostało zachęconych przez reklamę telewizyjną, tyle samo - przez reklamę radiową.

- Powszechne przekonanie, że osoby w średnim wieku i starsze trwają przy swoich zwyczajach w przypadku dokonywania zakupów i że opierają się zabiegom marketingowym to bardzo kosztowny mit - komentuje Sharon Whitely z ThirdAge.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: