eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Adv.pl z bronią w ręku

Adv.pl z bronią w ręku

2003-05-29 09:25

Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Obecnie największy sklep internetowy, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem www.militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa Adv.pl.

Przeczytaj także: Maskotka dla twardego mężczyzny

"Stworzyliśmy system sprzedażowy Exigo, na którym oparty jest sklep . Zdajemy sobie sprawę, że budowa lojalności nie jest możliwa bez odpowiedniego oprogramowania obsługującego internetową sprzedaż. Udało nam się stworzyć platformę, której funkcjonalność wykracza poza standardy "pudełkowego" sklepu. Klienci Militaria.pl mają możliwość oceny każdego produktu, sprawdzenia statusu zamówienia, historii dokonanych transakcji. Internauta ma do dyspozycji listę życzeń, może polecać dane pozycje znajomym, za co otrzymuje dodatkowe punkty rabatowe. Istnieje również możliwość tworzenia dedykowanej oferty, skierowanej do stałych klientów różniącej się od pozostałych ceną i warunkami zakupów." - mówi Rafał Dziedzic, prezes .

"Platforma Exigo, na której oparty jest sklep, udostępnia narzędzia, które prowadzą klienta za rękę w trakcie zakupów, informując o produktach komplementarnych, substytucyjnych, proponując rabaty. Pozwala na stworzenie internetowej społeczności wokół sklepu, poprzez zastosowanie mechanizmu subskrypcji, dostarczającej stale aktualne informacje o nowościach i promocjach, wydarzeniach z branży. W sklepie Militaria.pl odbiorcy mają do dyspozycji forum dyskusyjne, mogą zapisać się do Klubu Stałych Klientów. Już w chwili rozpoczęcia zakupów są w lepszej sytuacji niż klienci tradycyjnych sklepów, ponieważ za każdy zakupiony produkt otrzymują punkty rabatowe, za które mogą "kupić" inne produkty. Produkty, oprócz szczegółowych opisów, ilustrowane są wieloma zdjęciami oraz filmami demonstracyjnymi." - mówi Tomasz Szulc, dyrektor ds. marketingu Militaria.pl.

Adv.pl zajmuje się również administrowaniem, doradztwem marketingowym oraz przeprowadzaniem kampanii bannerowych Militaria.pl.

oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net CentrumPrasowe.net

Więcej na ten temat: adv.pl, militaria.pl
Bush on-line

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: