Adv.pl z bronią w ręku
2003-05-29 09:25
Przeczytaj także: Maskotka dla twardego mężczyzny
"Stworzyliśmy system sprzedażowy Exigo, na którym oparty jest sklep . Zdajemy sobie sprawę, że budowa lojalności nie jest możliwa bez odpowiedniego oprogramowania obsługującego internetową sprzedaż. Udało nam się stworzyć platformę, której funkcjonalność wykracza poza standardy "pudełkowego" sklepu. Klienci Militaria.pl mają możliwość oceny każdego produktu, sprawdzenia statusu zamówienia, historii dokonanych transakcji. Internauta ma do dyspozycji listę życzeń, może polecać dane pozycje znajomym, za co otrzymuje dodatkowe punkty rabatowe. Istnieje również możliwość tworzenia dedykowanej oferty, skierowanej do stałych klientów różniącej się od pozostałych ceną i warunkami zakupów." - mówi Rafał Dziedzic, prezes ."Platforma Exigo, na której oparty jest sklep, udostępnia narzędzia, które prowadzą klienta za rękę w trakcie zakupów, informując o produktach komplementarnych, substytucyjnych, proponując rabaty. Pozwala na stworzenie internetowej społeczności wokół sklepu, poprzez zastosowanie mechanizmu subskrypcji, dostarczającej stale aktualne informacje o nowościach i promocjach, wydarzeniach z branży. W sklepie Militaria.pl odbiorcy mają do dyspozycji forum dyskusyjne, mogą zapisać się do Klubu Stałych Klientów. Już w chwili rozpoczęcia zakupów są w lepszej sytuacji niż klienci tradycyjnych sklepów, ponieważ za każdy zakupiony produkt otrzymują punkty rabatowe, za które mogą "kupić" inne produkty. Produkty, oprócz szczegółowych opisów, ilustrowane są wieloma zdjęciami oraz filmami demonstracyjnymi." - mówi Tomasz Szulc, dyrektor ds. marketingu Militaria.pl.
Adv.pl zajmuje się również administrowaniem, doradztwem marketingowym oraz przeprowadzaniem kampanii bannerowych Militaria.pl.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net