eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Monitoring mediów: cytowania VII 2015

Monitoring mediów: cytowania VII 2015

2015-08-25 12:00

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VI 2015


RANKING CYTOWAŃ I INFORMACJI


Dzienniki ogólnopolskie


Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (318). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (212), a na trzecim Fakt (108). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (137).

Dzienniki regionalne


Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Polska Głos Wielkopolski i Polska Gazeta Krakowska (po 23), na drugim Polska Dziennik Bałtycki i Polska Dziennik Zachodni (po 18), a na trzecim Polska Gazeta Wrocławska i Polska Dziennik Łódzki (po 13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polska Gazety Krakowskiej (21).

Tygodniki ogólnopolskie


Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (132), na drugim Do Rzeczy (130), a na trzecim Wprost (94). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (55).

fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników ogólnopolskich

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (318)


fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników regionalnych

Polska Głos Wielkopolski i Polska Gazeta Krakowska zajęły pierwsze miejsce wśród dzienników regionalnych


fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat tygodników ogólnopolskich

Podobnie jak przed miesiącem najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2015 r.,
w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast: Polska The Times), jak i regionalne tytuły gazet z Grupy Polskapresse, o których często pisze się skrótowo (używając wcześniejszej nazwy), np. Głos Wielkopolski (zamiast: Polska Głos Wielkopolski).

Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako cytowanie bądź informacja. Suma cytowań i informacji oddaje rzeczywistą liczbę artykułów, w których pojawił się choć raz tytuł badanego medium. Pojawienie się tytułu kilkukrotnie w jednym artykule jest traktowane jako jedna wzmianka.
Jako cytowanie zaliczono wszystkie artykuły, które bezpośrednio cytowały i odwoływały się do artykułów umieszczonych w badanych mediach.

Jako informację potraktowano wszystkie inne wzmianki, w których była mowa o badanym źródle, m.in. rankingi sprzedaży.


poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: