IBM dla małych firm
2005-10-12 11:51
Przeczytaj także: Inteligentne RFID Cisco
Nowa oferta Big Blue będzie zawierać 22 produkty i usługi. Aktualna premiera to największe jednorazowe rozszerzenie oferty IBM-a odnośnie produktów z linii Express w jej dotychczasowej trzyletniej obecności na rynku. Dla Big Blue, rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest niezwykle istotnym segmentem rynku, bowiem sektor ten generuje ok. 360 mld USD dochodów firmy.Nowościami w portfolio produktów Express będą m.in. usługi zarządzania oznakowaniem RFID, systemy przechowywania obrazów medycznych oraz rozwiązania do wykonywania zapasowych kopii danych online. Dotychczas, w serii Express IBM oferował ponad 120 różnych produktów i usług, obecnie będzie to już 142.
Blisko 70% nowych produktów będzie oferowanych w zakresie usług zarządzania treścią, co wynika z faktu, że duża część klientów niechętnie podchodzi do konieczności zakupu odpowiedniego sprzętu i oprogramowania.
Przeczytaj także
-
RFID - obalamy mity, potwierdzamy fakty
-
RFID - najpopularniejsze trendy i zastosowania
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
-
Heartbleed: Giganci IT pomogą twórcom OpenSSL
-
Apple najcenniejszą firmą giełdową świata
-
IBM otwiera ZCDU we Wrocławiu
-
IBM ThinkPad W700ds z dwoma ekranami
-
Powstanie centrum IBM w Warszawie
-
Komisja Europejska przeciwna połączeniu Telelogic z IBM