eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media 2013

Najczęściej cytowane media 2013

2014-02-11 13:32

Przeczytaj także: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku


Portale internetowe

Onet.pl został najbardziej opiniotwórczym portalem 2013 roku. Na drugiej pozycji uplasował się portal sportowefakty.pl, zostając jednocześnie najbardziej opiniotwórczym medium internetowym o tematyce sportowej. Na podium znalazła się również gazeta.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Onet.pl został najbardziej opiniotwórczym portalem 2013 roku. Na drugiej pozycji uplasował się portal sportowefakty.pl, zostając jednocześnie najbardziej opiniotwórczym medium internetowym o tematyce sportowej. Na podium znalazła się również gazeta.pl.


Media ekonomiczne

Puls Biznesu był najbardziej opiniotwórczym medium biznesowym 2013 roku. Media odnosiły się do informacji ekonomicznych opublikowanych za dziennikiem ponad 1,8 tys. razy. Na drugim miejscu zestawienia sklasyfikowano Forbes i forbes.pl, podium zamyka money.pl. W pierwszej dziesiątce znalazły się też portale: wnp.pl, bankier.pl, stooq.pl i forsal.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Puls Biznesu był najbardziej opiniotwórczym medium biznesowym 2013 roku. Media odnosiły się do informacji ekonomicznych opublikowanych za dziennikiem ponad 1,8 tys. razy.


Media regionalne

Dziennik Polski był w 2013 roku najczęściej cytowanym medium regionalnym, za nim Polska Dziennik Zachodni i Radio Kraków.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski był w 2013 roku najczęściej cytowanym medium regionalnym, za nim Polska Dziennik Zachodni i Radio Kraków.

fot. tomispin - Fotolia.com

Najczęściej cytowane media 2013

W 2013 roku media najczęściej powoływały się na informacje opublikowane w dzienniku Rzeczpospolita. Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano informacje z RMF FM, w kategorii telewizja zwyciężyła stacja TVN24.


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 55 997 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC/ TVN Biznes i Świat) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: