eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media 2013 › Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej cytowane media 2013

2014-02-11 13:32

W 2013 roku media najczęściej powoływały się na informacje opublikowane w dzienniku Rzeczpospolita - wynika z rocznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media” Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano informacje z RMF FM, w kategorii telewizja zwyciężyła stacja TVN24. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe Puls Biznesu był najbardziej opiniotwórczym medium biznesowym 2013 roku. Media odnosiły się do informacji ekonomicznych opublikowanych za dziennikiem ponad 1,8 tys. razy.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: