eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zmiana zakresu obowiązków
  • Czy podpisać zmianę zakresu obowiązków? Jakie podjąć czynności?

    Czy podpisać zmianę zakresu obowiązków? Jakie podjąć czynności?

    14:07 09.06.2014 PORADA

    Jestem zatrudniony w starostwie powiatowym od 5 lat na stanowisku inspektor ds. inwestycji i remontów. Posiadam uprawnienia budowlane wykonawcze tj. do kontrolowania i nadzorowania robót budowlanych. Obecnie pracodawca zamierza zmienić mi zakres obowiązków abym wykonywał prace projektowe ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, umowa na czas nieokreślony, prawa pracownika
  • Dodanie obowiązków służbowych

    Dodanie obowiązków służbowych

    13:27 19.05.2014 PORADA

    Witam, jestem w sytuacji, gdzie pracodawca chce nałożyć na mnie dodatkowe obowiązki dotychczas niezwiązane z moim zakresem obowiązków. Czy mam obowiązek się zgodzić i czy nieprzyjęcie tych nowych obowiązków skutkować będzie np. wydaleniem mnie z pracy? Nadmienię, że zajmuję ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, obowiązki pracownika, zmiana zakresu obowiązków, stanowisko pracy
  • Porozumienie zmieniające umowę o pracę

    Porozumienie zmieniające umowę o pracę

    18:33 15.05.2014 PORADA

    Dzień dobry, w pracy sukcesywnie pracownicy otrzymują do podpisania w/w porozumienie. W pkt 1. zmienia ono rodzaj umówionej pracy (wiadomo rozszerzenie jej zakresu). W pkt 2. data rozpoczęcia pracy (tu wpisany jest dzień owego porozumienia). Adnotacja, że pozostałe warunki umowy o pracę ... WIĘCEJ

    Tematy: porozumienie zmieniające, warunki umowy, staż pracy, okres wypowiedzenia
  • Zwiększenie obowiązków pracownika

    Zwiększenie obowiązków pracownika

    16:33 03.01.2014 PORADA

    Mój pracownik na umowie o pracę ma napisane, pracownik biurowy i wykonuje zadania dotyczące: świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji, wprowadzanie danych do komputera oraz decyzje dotyczące, przyznawania alimentów).  Teraz chcę ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa o pracę, pracownik biurowy, zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy
  • Zmiana stanowiska pracy bez zgody pracownika

    Zmiana stanowiska pracy bez zgody pracownika

    09:33 19.12.2013 PORADA

    Witam, jestem zatrudniony w firmie z branży kolejowej jako mistrz spawalnik. Stanowisko zostało utworzone niedawno ze względu na konieczność wdrożenia norm PN-EN ISO 3834-2 oraz PN-EN 15085-2. Ze wzdględu na brak konieczności załączania dokumentacji spawalniczej (jeszcze) do ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, stanowisko pracy, spawalnik, wynagrodzenie dla pracownika
  • Zmiana stanowiska pracy. Jakie dokumenty trzeba wypełnić?

    Zmiana stanowiska pracy. Jakie dokumenty trzeba wypełnić?

    11:50 18.12.2013 PORADA

    Jaki dokument trzeba podpisać przy zmianie stanowiska pracy? Czy wystarczy aneks, gdzie jest zapis o nowej funkcji i obowiązkach bez zmian pozostałych ustaleń? Czy w związku ze zmianą stanowiska trzeba zrobić nowe badania lekarskie i szkolenia BHP? WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, zmiana warunków pracy, stanowisko pracy, aneks do umowy o pracę
  • Stanowisko pracy a zakres obowiązków

    Stanowisko pracy a zakres obowiązków

    08:02 25.11.2013 PORADA

    Witam, ponad rok temu dostałam pracę lecz bez zakresu obowiązków. Słownie było powiedziane, że będzie to praca biurowa - generalnie dozór. W umowie o pracę jest napisane tylko stanowisko. Dopiero teraz mam dostać zakres obowiązków, a w większości jest to praca umysłowa, ale jest ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy
  • Zwiększenie zakresu obowiązków i brak podwyżki

    Zwiększenie zakresu obowiązków i brak podwyżki

    14:04 20.11.2013 PORADA

    Witam, jestem pracownikiem w administracji samorządowej na stanowisku referenta. Aktualnie pracuję 4,5 roku i pomimo posiadanych odpowiednich kwalifikacji wójt, ze względów finansowych, nie awansuje mnie na wyższe stanowisko. Ostatnio dowiedziałam się, iż mój współpracownik za rok ... WIĘCEJ

    Tematy: administracja publiczna, kwalifikacje pracownika, referent, stanowisko pracy
  • Zmiana stanowiska pracy i płacy po operacji kręgosłupa. Czy pracodawca miał prawo?

    Zmiana stanowiska pracy i płacy po operacji kręgosłupa. Czy pracodawca miał prawo?

    20:22 12.11.2013 PORADA

    Przebywałam na zwolnieniu pół roku i na zasiłku rehabilitacyjnym rok. Powróciłam do pracy, wcześniej zajmowałam stanowisko mistrz produkcji i po 10 dniach pracy prezes wręczył mi zmianę do umowy o pracę zajmowanego stanowiska na pracownika fizycznego. Z tym samym dniem, z którym ... WIĘCEJ

    Tematy: zwolnienie lekarskie, zasiłek rehabilitacyjny, operacja kręgosłupa, zmiana stanowiska pracy
  • Konflikt z kierownikiem i zmiana stanowiska pracy na poprzednie

    Konflikt z kierownikiem i zmiana stanowiska pracy na poprzednie

    07:09 24.07.2013 PORADA

    Witam, Od czterech lat pełnię funkcje brygadzisty w prywatnym zakładzie ogrodniczym w dziale technicznym. Niestety po czterech latach współpraca z kierownikiem zakładu się nie układa i postanowiłem zrezygnować z pełnionego stanowiska z własnej woli. Napisałem prośbę o zwolnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, zmiana zakresu obowiązków, stanowisko pracy, brygadzista


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: