eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zakres obowiązków pracownika
  • Ciąża a umowa o pracę na czas określony

    Ciąża a umowa o pracę na czas określony PORADA

    Witam, jestem w 4. tygodniu ciąży, termin porodu 27 września br. Mam umowę o pracę na czas określony, która jest zawarta do 31.08 br. Niedawno jednak podpisałam porozumienie do umowy o pracę ważne do 31.04 br. Porozumienie dotyczy tego iż w miejsce dotychczas zajmowanego stanowiska ... WIĘCEJ

    Tematy: ciąża, umowa na czas określony, ciąża a umowa na czas określony, umowa na zastępstwo
  • Zasiłek a praca na pół etatu

    Zasiłek a praca na pół etatu PORADA

    Witam, mam pytanie odnośnie zasiłku dla bezrobotnych. Zostałam zwolniona, pracowałam więcej niż 7 lat mając dwie funkcje po pół etatu co łącznie dawało mi cały. Jednak składając do urzędu dokumenty poinformowano mnie, że nie będzie mi to wliczone do zasiłku mimo, że płaca ... WIĘCEJ

    Tematy: zasiłek dla bezrobotnych, podstawa wymiaru zasiłku, prawo do zasiłku dla bezrobotnych, wymiar etatu
  • Zmiana funkcji a umowa

    Zmiana funkcji a umowa PORADA

    Czy osoba zatrudniona od 3 lat jako pedagog (25 godzin w tym godziny pedagoga, rewalidacje, świetlica), może od września 2018 roku dostać umowę jako wychowawca świetlicy w celu zwiększenia ilości godzin pracy (pensum 26 godzin), gdyż od września pensum pedagogów maleje do 22 godzin? WIĘCEJ

    Tematy: stanowisko pracy, pedagog, czas pracy, godziny pracy
  • Odrabianie godzin "w gotowości do pracy"

    Odrabianie godzin "w gotowości do pracy" PORADA

    Jestem zatrudniona na podstawie umowy o pracę (pół etatu). Pracuję jako kierowca codziennie od godz. 13 do 17, tak jak zażyczył sobie kierownik. Codziennie od 13 do 14 pozostaję w gotowości, czasami znajdzie się coś do zrobienia, najczęściej jednak siedzę i czekam na swój kurs. Od 14 ... WIĘCEJ

    Tematy: praca na pół etatu, czas pracy, godziny pracy, obowiązki pracownika
  • Wynagrodzenie za nadgodziny kadry zarządzającej

    Wynagrodzenie za nadgodziny kadry zarządzającej PORADA

    Czy zastępcy dyrektora należy się wynagrodzenia za nadgodziny, w przypadku gdy otrzymuje dodatkowe obowiązki związane z pracami w projekcie, co wcześniej nie wchodziło w skład obowiązków zastępcy dyrektora? WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, wynagrodzenie za nadgodziny, wynagrodzenie dla pracownika
  • Wypadek w pracy - krajalnica do wędlin

    Wypadek w pracy - krajalnica do wędlin PORADA

    Dzień dobry, wczoraj uległam małemu wypadkowi przy krojeniu wędlin (obciełam sobie opuszek prawego palca wskazującego). Pracuję jako kasjer sprzedawca i na co dzień nie obsługuję tej maszyny. Czy mogę zgłosić to jako wypadek przy pracy? Dodam, że nie byłam przeszkolona do obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: wypadek w pracy, wypadek przy pracy, zakres obowiązków pracownika, BHP w pracy
  • Powierzenie obowiązków. Ile może potrwać?

    Powierzenie obowiązków. Ile może potrwać? PORADA

    Witam, posiadam umowę na stałe. W związku z tym, że koleżanka zaszła w ciążę, od czerwca zostały powierzone mi jej obowiązki. Zgodziłam się na to i mam aneks do swojej umowy. Proszę mi powiedzieć, do kiedy mogę założyć, że będę miała powierzone te obowiązki? Czy będzie to ... WIĘCEJ

    Tematy: tymczasowe powierzenie obowiązków, aneks do umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika, kodeks pracy
  • Zmiana stanowiska a zakres obowiązków

    Zmiana stanowiska a zakres obowiązków PORADA

    Witam, pracodawca zmienił mi nazwę stanowiska pracy, ale nie dostałam nowego zakresu obowiązków. Czy jest to zgodne z prawem? Poprzednie stanowisko było jako zastępca kierownika. Obecnie przy podpisaniu zmiany stanowiska powiedział, że będzie to dział UR - stąd nowe stanowisko, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika
  • Zakres obowiązków elektryka

    Zakres obowiązków elektryka PORADA

    Witam, czy pracodawca może elektryka przenosić do prac fizycznych, np. kopania rowów i za chwilę do pracy przy prądzie, w rozdzielnicy? Gdzieś czytałem kiedyś, że w takiej sytuacji elektrykowi należy się przed przystąpieniem do pracy przy prądzie 3-godzinna przerwa na odpoczynek. WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika, elektryk
  • Czy z moimi kwalifikacjami mogę uczyć tego przedmiotu?

    Czy z moimi kwalifikacjami mogę uczyć tego przedmiotu? PORADA

    Czy absolwent Akademii Muzycznej (studia magisterskie i licencjackie, kierunek: instrumentalistyka, specjalność: klawesyn), posiadający świadectwo ukończenia studium pedagogicznego, w skład którego wchodzą m.in. takie przedmioty jak metodyka gry na fortepianie i klawesynie, może uczyć ... WIĘCEJ

    Tematy: kwalifikacje pracownika, zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, nauczyciel
  • Projektowanie stanowisk pracy

    Projektowanie stanowisk pracy

    ... osobie przydzielony zostaje wąski zakres obowiązków. Specjalizacja jednak, obok ... pracownika); podejście od strony cech stanowiska pracy (diagnozowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem pięciu obszarów: różnorodność kwalifikacji, kontrola nad wykonywaną pracą, sprzężenie zwrotne – informacje o wykonanej pracy, znaczenie wykonywanych zadań, zakres ... WIĘCEJ

    Tematy: projektowanie stanowisk pracy, stanowiska pracy, specjalizacja, zakres obowiązków pracownika
  • Niejednoznaczność roli

    Niejednoznaczność roli

    ... Niejednoznaczność roli pojawia się w sytuacji braku jasno zdefiniowanego zakresu obowiązków, celu czy kryteriów oceny stawianych pracownikowi zadań. Innymi słowy – występuje wtedy, gdy pracownik nie wie, czego się od niego oczekuje, ... WIĘCEJ

    Tematy: niejednoznaczność roli, rola, problemy pracowników, pracownicy
  • Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    ... zadań. Pracodawcy wolno jednak wówczas polecić wykonywanie dotychczasowych obowiązków pracownikowi, który ma zastąpić odchodzącego, zaś temu, którego umowa zostaje rozwiązana - przygotowanie/wyszkolenie nowego pracownika do wykonywania jego dotychczasowych obowiązków. Zastosowanie w praktyce: Pracownik zatrudniony na stanowisku kontrolera ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana umowy o pracę, zmiana warunków pracy, zakres zadań pracownika
  • Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    ... sytuacji nie powinien wyciągać żadnych negatywnych konsekwencji. Zakres obowiązków Szczególne rodzaje stałego polecenia służbowego ma zakres czynności, który pracodawca powinien przedstawić ... tylko i wyłącznie do obowiązku, który został wskazany w pisemnym zakresie obowiązków pracownika. Termin „polecenie dotyczące pracy” nie powinien być rozumiany ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, uprawnienia pracodawcy, zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika
  • Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    ... poinformować pracownika o zakresie jego obowiązków, jednak forma skonkretyzowania szczegółowych obowiązków pracownika nie została sztywno określona. Możliwe jest więc dokonanie tego w osobnym dokumencie, jakim jest zakres obowiązków. Sporządzenie tego dokumentu nie jest jednak obowiązkowe. Zakres sprecyzowanych obowiązków powinien odpowiadać ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres obowiązków, wypowiedzenie umowy o pracę, rozwiązanie umowy o pracę
  • Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    ... pracownika wszelkich zadań poleconych przez pracodawcę, taki zapis umowy nie daje pracodawcy automatycznie możliwości nakładania na pracownika dodatkowych obowiązków wykraczających poza zakres zadań pracownika ... z zakresem zadań pracownika wynikającym z umowy o pracę, ale dotyczą podstawowych obowiązków pracownika, określonych w przepisach prawa pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres zadań pracownika
  • Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    ... bez zastrzeżeń zakres czynności do wiadomości i stosowania. Należy odróżnić sytuację, w której pracownik zawierając umowę o pracę zaakceptował zakres obowiązków przedstawiony mu przez pracodawcę (w takiej sytuacji zakres ten jest dla pracownika wiążący), od sytuacji, gdy pracodawca w trakcie zatrudnienia rozszerza zakres obowiązków dokładając ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, zmiana stanowiska pracy, rodzaj pracy określony w umowie
  • Główny księgowy: prawa i obowiązki

    Główny księgowy: prawa i obowiązki

    ... księgowego w spółce akcyjnej i u innych przedsiębiorców ani też praw i obowiązków wynikających z zatrudnienia na takim stanowisku. O jego pozycji w firmie jako pracownika decyduje zatem umowa o pracę i inne akty, które konkretyzują wzajemne prawa i obowiązki stron stosunku pracy, np. zakres czynności na danym stanowisku pracy czy przyjęte procedury ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków, zakres obowiązków pracownika
  • Zakres czynności i obowiązków pracownika

    Zakres czynności i obowiązków pracownika

    ... rodzajem pracy (zajmowanym stanowiskiem). Pracodawca, wybierając pisemną formę powiadomienia pracownika o jego zakresie obowiązków, kieruje się zazwyczaj względami organizacyjnymi lub stosuje taką formę dla celów dowodowych. Trudno jednak oczekiwać, że zakres obowiązków będzie stanowił zamknięty katalog czynności. Ocena, czy w praktyce konkretne ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, obowiązki pracodawcy
  • Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    ... pracownika. Co w treści? Istotną kwestią jest pamiętać, aby przedstawiony podwładnemu zakres czynności pozostawał w zgodzie z umową o pracę, a w szczególności z rodzajem powierzonego stanowiska. Powinien on jednak jedynie konkretyzować zadania zatrudnionego, a nie prowadzić do rozszerzenia umówionego rodzaju pracy. Dla przykładu, zakres obowiązków ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika, zakres obowiązków, obowiązki pracownika

 

1 2 ... 10 ... 17

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.