eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zakupy
  • Mastercard SpendingPulse. Wydatki w Europie głównie na doświadczenia

    Mastercard SpendingPulse. Wydatki w Europie głównie na doświadczenia

    13:39 13.10.2023

    ... Węgrzech (+26,4% r/r), w Hiszpanii (+9,4% r/r), Czechach (+7,8% r/r) i Wielkiej Brytanii (+5,5% r/r), podczas gdy we Włoszech odnotowano bardziej umiarkowany wzrost (+3,7% r/r). Zakupy online kontra te w sklepach stacjonarnych: łączna sprzedaż detaliczna została zwiększona przez rosnący handel elektroniczny w krajach takich jak Polska (+15,5% r/r ... WIĘCEJ

    Tematy: Mastercard SpendingPulse, sprzedaż detaliczna, wydatki gospodarstw domowych, sprzedaż przez internet
  • Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji

    Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji

    00:20 07.10.2023

    ... zakupowych. Co ciekawe, mimo rosnących cen, Polacy niechętnie ograniczają zakupy i starają się utrzymać dotychczasowy poziom życia. Preferują postawę „kupuję rozsądnie ... ogóle wpływu inflacji. Odpowiadając na pytanie „Jak inflacja wpływa na Twoje zakupy?”, respondenci najczęściej wskazywali opcje „Zwracam uwagę na ceny” (61% badanych użytkowników) ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, gazetki promocyjne, promocje
  • Wzrost cen hamuje, a zakupy nie tanieją

    Wzrost cen hamuje, a zakupy nie tanieją

    12:11 20.09.2023

    ... - łagodniejszy wzrost cen może cieszyć, ale nie oznacza on równocześnie, że zakupy w sklepach są tańsze. One tylko wolniej drożeją. Z tego tekstu dowiesz się ... wzrostu cen na poziomie 12,4% nadal jest dwucyfrowy. Dla przeciętnego konsumenta codzienne zakupy stają się coraz droższe, co prowadzi do częstych rezygnacji z nabywania niektórych produktów ... WIĘCEJ

    Tematy: ceny żywności, ceny dóbr i usług konsumpcyjnych, zachowania konsumentów, zakupy
  • Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?

    Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?

    00:20 24.06.2023

    ... zaangażować. W rezultacie wywołuje to nieskończone pragnienie posiadania „nowości” i napędza konsumpcjonizm wśród młodych i podatnych konsumentów – tłumaczy Agnieszka Siemieniuk, ekspert Intrum. Rób zakupy z głową Wydawanie pieniędzy podczas transmisji na żywo może być bardzo kuszące nawet i dla rozsądnego konsumenta, a to często za sprawą charyzmy ... WIĘCEJ

    Tematy: live commerce, live shopping, zakupy na żywo, zakupy w sieci
  • Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży

    Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży

    00:44 08.06.2023

    ... że głównym powodem wizyty w centrum handlowym są obecnie zaplanowane zakupy artykułów niespożywczych (44%) oraz spożywczych (37%). Wśród motywacji kolejnych miejscach znajdziemy ... gastronomii czy spotkania ze znajomymi. Wśród starszych klientów dominują zaplanowane zakupy czy poszukiwania promocji i wyprzedaży. Gdy już wybierzemy się do centrum ... WIĘCEJ

    Tematy: centra handlowe, odwiedzalność centrów handlowych, zakupy, wyprzedaże
  • Czy porzuciliśmy sklepy stacjonarne na rzecz zakupów online?

    Czy porzuciliśmy sklepy stacjonarne na rzecz zakupów online?

    10:49 19.04.2023

    ... życia, w tradycyjnych sklepach wydały około 38 proc. kwot przeznaczonych na zakupy. W starszej grupie, czyli pokoleniu X, do którego należą osoby urodzone w latach 1965-80, było ... narzędzi podczas zakupów, w tym 66 proc. reprezentantów pokolenia Z. Nowe technologie ułatwiające zakupy online są wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Wizualizacje są ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy
  • Zetki polują na promocje, Baby Boomers kupują polskie produkty

    Zetki polują na promocje, Baby Boomers kupują polskie produkty

    00:30 16.04.2023

    Kantar Polska ogłosił wyniki z najnowszego raportu "Pokolenia - Marketing pokoleń i zmian". Jak kupują pokolenia? Co jest dla nich ważne? Od Alfa do Baby Boomer – co jest ważne dla przedstawicieli poszczególnych pokoleń i jak się zmieniają? Pokolenia, to nie tylko zjawisko demograficzne. Różnice między przedstawicielkami i przedstawicielami ... WIĘCEJ

    Tematy: pokolenie Alfa, pokolenie Z, pokolenie Y, pokolenie x
  • Czy polski rynek "dark store" jest zagrożony?

    Czy polski rynek "dark store" jest zagrożony?

    12:44 27.02.2023

    Po ostatnich latach rozkwitu, nad rynkiem "dark store’ów", zebrały się ciemne chmury - najpierw w Amsterdamie, a teraz w Barcelonie władze wprowadziły zakaz lokowania ich w miastach. Czy to zatrzyma rozwój tego sektora? Czy Polska pójdzie w ślady zachodnich sąsiadów? Idea „dark store” Pandemia COVID-19 oraz zmiana trybu pracy na zdalny spowodowały ... WIĘCEJ

    Tematy: dark stores, sklepy, sklepy magazynowe, zakupy
  • 7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online

    7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online

    00:34 25.02.2023

    ... szybkiego porównywania cen, wielu ofert promocyjnych. Mimo to większość konsumentów docenia zakupy stacjonarne, chcąc wydawać pieniądze na produkt, który obejrzeli na żywo i którego są ... badaniu CBRE. Bardzo ważny jest również czynnik cenowy – 44 proc. respondentów wybiera zakupy przez internet ze względu na niższe koszty produktów, a 39 proc. uważa, ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zakupy stacjonarne, zakupy online, e-commerce
  • GfK: kupujemy mniej kosmetyków

    GfK: kupujemy mniej kosmetyków

    09:09 24.02.2023

    ... 4 proc. rynku. Co szczególnie ciekawe, w tym przypadku odnotowaliśmy spadek o 4 proc. rok do roku w ujęciu ilościowym – zaznacza Magdalena Pac-Pomarnacka. Na zakupy do dyskontów Zarówno w przypadku kosmetyków, jak i chemii gospodarczej penetracja zakupów największy wskaźnik osiągnęła w dyskontach – w obu przypadkach blisko 90 proc. W dalszej ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, zakup kosmetyków, rynek kosmetyków, rynek kosmetyczny

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 20 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: