eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek firmy
  • Employer branding a rekrutacja pracowników

    Employer branding a rekrutacja pracowników

    13:55 27.02.2012

    ... zasady employer brandingu. Employer branding ma na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Dobrze zaplanowane, skutkują pozyskaniem oraz zatrzymaniem najlepszych pracowników ... w pracę promują jej pozytywny wizerunek. EB w pełni, czyli rekrutacja Jednym z ważniejszych elementów kształtujących wizerunek pracodawcy jest sposób w ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, firma w internecie
  • Krytyczne opinie o firmie w Internecie

    Krytyczne opinie o firmie w Internecie

    00:20 14.02.2012

    ... - mówi Magdalena Godyń, HR manager agencji doradztwa personalnego Work Express. Okazuje się, że firmy krytykowane są nie tylko przez byłych, obecnych i niedoszłych pracowników, ale ... przez konkurencję. Od czasu do czasu wychodzi na jaw, że niewielkie firmy używają pomówień publikowanych masowo na forach w internecie, żeby np. odstraszyć klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie pracowników o firmie, wizerunek firmy, reputacja firmy, wizerunek firmy w internecie
  • Długi a wizerunek firmy

    Długi a wizerunek firmy

    09:57 26.01.2012

    ... o to, jakie rodzaje zadłużenia najbardziej psują wizerunek firmy, blisko 90% ankietowanych wskazało na pierwszym miejscu niewypłacanie pensji pracownikom. Pozostałe długi, czyli niepłacenie kontrahentom, zaleganie ze składkami ZUS i podatkami są znacznie mniej istotne. 40% Polaków uważa, że firmy zawsze powinny płacić swoje rachunki, bez ... WIĘCEJ

    Tematy: KRD, rejestr długów, dłużnicy, zadłużenie firm
  • Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy

    Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy

    10:38 05.12.2011

    ... własnego wizerunku. Oczywiście wizerunek firmy na zewnątrz musi być spójny z wewnętrznym wizerunkiem organizacji. Działania employer brandingowe powinny realizować cele firmy i być spójne z polityką zarządzania zasobami ludzkimi – po prostu stać się integralną częścią komunikacji zewnętrznej. Firmy budują swój wizerunek w GoldenLine i na Facebooku ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, kariera zawodowa
  • Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?

    Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?

    12:25 04.11.2011

    ... firmy informują, że Cersanit chce odświeżyć wizerunek firmy. Nie jest do końca zrozumiałe tłumaczenie, bo nie zmienia się marka produktów, tylko następuje zmiana nazwy i marki firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: spółki giełdowe, wizerunek firmy, strategia rozwoju spółki, nazwa firmy
  • Internetowy Public Relations dla MŚP

    Internetowy Public Relations dla MŚP

    13:57 31.08.2011

    ... musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie grupy docelowej usługi/produktu, a w przypadku promocji całej firmy – również potencjalnych klientów korporacji może okazać się kluczowe. Poznanie konkurencji jest równie ważne. Odpowiedzi na liczne pytania mogą (a nawet powinny ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku
  • Budowanie wizerunku firmy i produktów

    Budowanie wizerunku firmy i produktów

    13:41 06.07.2011

    ... wizerunek firmy? Wizerunek firmy to odwzorowanie niepowtarzalnych i charakterystycznych dla firmy atrybutów. Każdy element oznakowania lub komunikacji firmy, począwszy od nazwy, przez symbol, logo, kolorystykę, identyfikacje wizualną i graficzną, aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne kształtuje wizerunek marki. Na wizerunek ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie strategii firmy, Corporate Identity
  • Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy

    Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy

    13:21 04.04.2011

    ... 18%), reklam (15%) oraz zamieszczanie rozbudowanych informacji o ofercie i materiałów promujących wizerunek firmy jako pożądanego pracodawcy. Firmy dostrzegają aktywność swoich pracowników w sieci – 7% pracodawców potwierdziło, że ich pracownicy wypowiadają na forach opinie dotyczące firmy, ale nie działają na jej zlecenie. Za najbardziej skuteczny ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, media społecznościowe
  • Nazwa firmy chroniona przez prawo

    Nazwa firmy chroniona przez prawo

    12:34 25.02.2011

    ... odmówić rejestracji, gdy nowy uczestnik obrotu narusza przepisy prawa firmowego, oznaczając swoją działalność z użyciem elementów firmy innego przedsiębiorcy lub jego znaku towarowego. Podstawową funkcją firmy jest identyfikacja przedsiębiorcy wśród innych przedsiębiorców i konsumentów. Dlatego też firma powinna odróżniać się dostatecznie od firm ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, nazwa firmy
  • Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    12:11 31.08.2010

    ... kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w praktyce. Firmy często popełniają ten błąd, kreując wyimaginowany wizerunek nie współgrający z ich realnymi możliwościami. Co więc należy zrobić, aby zakodować w ogólnej świadomości społeczeństwa pożądany wizerunek firmy? Przede wszystkim należy ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, personal branding, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: