eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia sprzedaży
  • Sprzedaż usług a style sprzedaży

    Sprzedaż usług a style sprzedaży

    10:49 06.03.2012

    ... różne style sprzedaży. W złożonym systemie sprzedaży, jakim jest sprzedaż usług, jest miejsce dla kilku różnych stylów sprzedaży. Warunkiem odniesienia sukcesu w sprzedaży jest uświadomienie sobie, jakie konsekwencje niesie prezentowany styl oraz gotowość do jego doskonalenia. Generalnie istnieją cztery style sprzedaży: uporządkowany towarzyski ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, sprzedaż usług, usługi, techniki sprzedaży
  • Strategia marketingowo-rynkowa

    Strategia marketingowo-rynkowa

    13:57 12.04.2011

    ... strategia marketingowa to bardzo rozległe pojęcie. Powinno się zacząć uznawać ją za strategię rynkową, gdyż to przecież działania na rynku – relacje marki z otoczeniem i naszej oferty z klientami. To strategia rynkowa określa przewagę i wyróżnik marki/firmy, jej pozycjonowanie względem konkurencji, a w końcu formy i sposoby wsparcia sprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, strategia sprzedaży, budowanie marki
  • Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    09:33 23.12.2010

    ... głównych strategii postępowania wobec klientów. Każda z tych strategii (agrafki, zamka błyskawicznego, rzepa) nieco inaczej patrzy na sposób osiągania zysku. Strategia agrafki Strategia ta polega na zaoferowaniu klientom określonych standardów w zakresie sposobów obsługi i cech oferty czyli od klienta oczekuje się dostosowania do sposobu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategie orientacji na klienta
  • Marketing: strategie wzrostu

    Marketing: strategie wzrostu

    09:37 05.08.2010

    ... . Można powiedzieć, że taka firma ma wszystko co potrzeba do wzrostu: zasoby, doświadczenie, wiedzę, a strategia (w największym uproszczeniu) polega na zwiększeniu swoich udziałów kosztem konkurentów. Alternatywą jest zwiększenie sprzedaży u obecnych klientów. Jak powiększyć udziały rynkowe Mamy kilka taktyk, które na pierwszy rzut oka ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży
  • Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    09:30 30.07.2010

    ... . Nawet jeżeli w rzeczywistości sami za nie płacą… Praktyka wskazuje na cztery podstawowe techniki w ramach ekonomii behawioralnej, pozwalające skutecznie zwiększać wolumen sprzedaży produktów. 1. Spraw, by wydatek na produkt był mniej „bolesny” dla klienta Niemal w każdym procesie podejmowania decyzji zakupowej konsument może zwyczajnie ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie zakupowe, decyzje zakupowe, sprzedaż produktów, techniki sprzedaży
  • Prosument - konsument przyszłości

    Prosument - konsument przyszłości

    14:11 18.02.2009

    Toczy się już swoisty dialog producentów z konsumentami i wydaje się, że firmy XXI wieku nie będą mogły bez niego się obejść. Widząc bogactwo i dynamikę zmian w do niedawna tak znajomej nam gospodarce, warto zastanowić się, co nas czeka w niedalekiej przyszłości. Zjawiska już przenikające do biznesu sprawią, że powstanie nowy typ gospodarki, w ... WIĘCEJ

    Tematy: prosument, strategia marketingowa, Wikinomia, strategia sprzedaży
  • Techniki sprzedaży: model 3xP

    Techniki sprzedaży: model 3xP

    13:53 08.02.2009

    ... . Zapomnij o próbowaniu. Mów zdecydowanie. Oczywiście samo zapewnienie nie wystarczy, żeby klient ochoczo wypełnił formularz zlecenia. Dlatego potrzebny jest trzeci etap sprzedaży w modelu „3xP”. Przekonywanie Teraz nadszedł czas, żeby udowodnić klientowi, że potrafisz wywiązać się z obietnicy uzyskania dla niego określonych efektów. Klient ... WIĘCEJ

    Tematy: model sprzedaży, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, rozmowy handlowe
  • Merchandising w Polsce - perspektywy

    Merchandising w Polsce - perspektywy

    00:30 15.06.2008

    ... rozbieżne interesy sieci handlowych i dostawców. Była to sytuacja kuriozalna – dostawcom zależy przecież na jak najlepszej sprzedaży ich produktów, sieci dążą zaś do maksymalizacji przychodu ze sprzedaży całego asortymentu. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że sieci handlowe nie prowadziły prac nad systemami merchandisingowymi sklepu ... WIĘCEJ

    Tematy: merchandising, promocja produktu, marketing i sprzedaż, narzędzia merchandisingu
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia biznesowe. Wreszcie - strategia komunikacyjna pomaga nam w taki sposób tworzyć ... dane rynkowe w ujęciu dynamicznym, które pokażą nam rozwój sprzedaży, udziały w rynku, wartości poszczególnych segmentów. Po drugie – i tu wchodzimy w sferę miękkich ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Strategie i techniki cenowe

    Strategie i techniki cenowe

    12:47 20.02.2008

    ... Prices — w skrócie EDLP), cena wysoka, lecz często obniżana (High-Low Prices — w skrócie Hi-Lo). Strategia pierwsza, EDLP, polega na ustaleniu ceny na niskim poziomie i przyjęciu ... jej obniżenie potrafi zwiększyć obrót nawet dwunastokrotnie w stosunku do poziomu sprzedaży przed obniżką. Mówiąc o cenach i ich obniżaniu warto zwrócić choćby niewielką ... WIĘCEJ

    Tematy: merchandising, strategia sprzedaży, ustalanie ceny, metody ustalania cen


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: