eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczna reklama
  • Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    00:15 07.02.2019

    Wprawdzie 9 na 10 marketerów jest przekonanych, że tworzone przez nich reklamy przedstawiają kobiety w pozytywnym świetle, to jednak całkiem spora rzesza odbiorców najwyraźniej oczekuje czegoś innego. Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczna reklama, komunikacja marketingowa, kobiety
  • Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    10:17 06.02.2019

    E-mail marketing pozostaje najpopularniejszą metodą na pozyskiwanie nowych klientów. W opracowanym przez SARE XV badaniu wykorzystania poczty elektronicznej newsletter zajął pierwsze miejsce wśród narzędzi komunikacji marketingowej. Okazuje się zatem, że plotki o schyłku mailingu reklamowego nie mają zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. W ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    „State of Marketing 2019”. Tak brzmi tytuł najnowszego raportu Salesforce na temat najświeższych i najistotniejszych zmian w tendencjach marketingowych. Autorzy badania tradycyjnie już przyglądają się nie tylko najgorętszym trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    12:35 30.01.2019

    ... , włączając w jej tworzenie lokalnych gospodarzy. Kampania miała na celu zachęcenie ludzi do skorzystania z możliwości wynajęcia swojego domu bądź mieszkania turystom. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach ukazywała szereg korzyści, jakie czerpią gospodarze Airbnb, wynajmując swoje lokum. Spoty przedstawiały prawdziwych ludzi, takich jak ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • 5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    08:45 15.01.2019

    ... roku. Innym, równie ważnym pod tym względem elementem jest plik ads.txt, który zyskał popularność w 2018 roku i jest postrzegany jako skuteczna alternatywa dla poprawy bezpieczeństwa w technologii programmatic. 4) Sztuczna inteligencja W 2019 roku programmatic zostanie przeniesiony na wyższy poziom zaawansowania dzięki sztucznej inteligencji ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Mobile i programmatic - duet doskonały?

    Mobile i programmatic - duet doskonały?

    10:54 26.07.2018

    ... lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama oparta na lokalizacji jest jedną z najlepiej rozwijających się i przyszłościowych form marketingu mobilnego. Dzięki zastosowaniu modelu programmatic, dane zbierane przez urządzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką

    Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką

    13:29 05.06.2018

    Standardowy przekaz reklamowy to zdecydowanie za mało, aby móc walczyć o konsumentów z młodszej grupy wiekowej. Pokolenie Z wymaga od marek szczególnej uwagi. Najważniejszy jest stały dialog, ale znaczenie ma również wiarygodność. Komunikację z tą grupą skuteczniej prowadzić będą influencerzy niż celebryci. Do tego warto pamiętać o aktywności - do ... WIĘCEJ

    Tematy: pokolenie Z, skuteczna reklama, komunikacja z klientem
  • Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?

    Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?

    09:49 21.05.2018

    Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody. Szacuje się, że blokowanie reklam redukuje przychody wydawców na poziomie od 3 do 20 procent, w zależności ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    Klasyczny marketing już nie wystarcza. Powodem jest m.in. wszechobecność reklam i - co za tym idzie - uodpornienie się klientów na przekaz marketingowy. Nie jest zatem zaskoczeniem, że wiele firm sięga po coraz to nowsze formy promocji. Na które z nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • E-maile nakręcają zakupy

    E-maile nakręcają zakupy

    10:54 04.05.2018

    Pokaźna część marketerów utrzymuje, że e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań może być chociażby badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że na przestrzeni ostatniego roku aż 57% klientów dokonało zakupu pod wpływem znalezionego w ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy

poprzednia  

1 2 3 4 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: