eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczna reklama
  • Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    11:59 25.04.2018

    Regionem, który wyznacza tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, że w tym roku właśnie w tym modelu zakupionych zostanie aż 82,5 proc. reklam typu display. Podobny trend dostrzegalny jest również w ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    13:13 07.03.2018

    Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies wynika, że w 2016 roku wydano na nią w Polsce ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

    Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

    10:35 05.02.2018

    ... zaletą reklamy natywnej jest fakt, że nie jest ona blokowana przez różnego rodzaju rozszerzenia typu AdBlock, w przeciwieństwie do tradycyjnych formatów. Reklama oparta na lokalizacji: dzięki możliwości targetowania pod kątem lokalizacji, programmatic oferuje mnóstwo korzyści. Reklamodawcy mogą kierować reklamy w czasie rzeczywistym do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama wideo, skuteczność reklamy, skuteczna reklama
  • Moc personalizacji w wideo marketingu

    Moc personalizacji w wideo marketingu

    11:02 29.01.2018

    Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej zysków, niż niespersonalizowane treści. Dzieje się tak, ponieważ taki przekaz generuje dwukrotnie więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo marketing, wideo mailing, personalizacja, skuteczna reklama
  • Wideo marketing. Trendy 2018

    Wideo marketing. Trendy 2018

    00:44 19.11.2017

    Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, eksperci prognozują, że w 2018 jego udział w rynku będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Wartość dodana w marketingu, czyli co?

    Wartość dodana w marketingu, czyli co?

    11:17 08.11.2017

    ... przestaje mieć aż tak duże znaczenie. Na silniejszych, poważniejszych podstawach można bowiem zbudować mocniejsze przywiązanie. Konsument pomyśli „OK, ich nowa reklama jest kiepska, ale nie przyczyniają się do wypalania lasów palmowych. Wolę ich produkt”. Po prostu zaczynamy doceniać marki mądre. Mądrze ... WIĘCEJ

    Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż
  • Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    10:44 17.10.2017

    Komunikacja, przechodzi w ostatnich latach transformację polegająca na zmianie jej formy z słowa na obraz. Następstwem tej transformacji jest forma ekspresji wiedzy, jak również sposób jej odbioru i przyswajania. To właśnie obrazy (grafiki, gify i emoji) wiodą prym w komunikacji internetowej, skutecznie ułatwiając przekaz i wpływając pozytywnie na ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    00:20 14.10.2017

    O rewolucji cyfrowej zaczęto mówić już w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania marketingowe. O ile jednak samo korzystanie z wielu kanałów nie wydaje się niczym bardzo skomplikowanym, o tyle już o ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?

    Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?

    10:08 03.10.2017

    Działania marketingowe skupiają się przeważnie na pozyskiwaniu coraz to szerszych kręgów osób zainteresowanych danych produktem lub usługą. Jak zainteresować klienta i sprawić, aby połknął haczyk? Narzędziem marketingowym, o którym warto wspomnieć w kontekście pozyskiwania nowych klientów jest tzw. lead generation. Czym jest lead? W najbardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: lead generation, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: