eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczna reklama
  • Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?

    Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?

    00:40 19.06.2019

    ... sięgamy, zarówno po nowoczesne rozwiązania, od mediów społecznościowych, poprzez interaktywne makiety nieruchomości, po tradycyjne narzędzia marketingu, takie jak reklama w prasie, reklama outdoorowa, czy materiały drukowane. Pozwala to maksymalnie poszerzyć grupę odbiorców naszych działań i dotrzeć z naszym komunikatem do możliwie największej ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta deweloperów, inwestycje mieszkaniowe, deweloperzy, reklama
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    18:50 02.06.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    ... . Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, ... właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    00:36 16.03.2019

    ... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    12:18 06.03.2019

    Przed nami nowa odsłona raportu State of Marketing. Najświeższe opracowanie Salesforce pochyla się m.in. nad najważniejszymi wyzwaniami współczesnego marketingu. Okazuje się, że dziś chodzi przede wszystkim o utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, który wykorzystują oni do komunikacji z ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów

    Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów

    10:07 05.03.2019

    Przed nami wynik opracowanego przez Criteo raportu „State of Ad Tech 2019” (Nowoczesne technologie reklamowe 2019). Opracowanie skupia swą uwagę na sposobach skutecznego konwertowania grup docelowych podczas kolejnych etapów ścieżki zakupowej. Jego podstawą są ankiety przeprowadzone pośród marketerów z całego świata, które ułatwiają zrozumienie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczna reklama, aplikacje mobilne
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama

poprzednia  

1 2 3 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: