eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę

    Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę

    10:33 24.05.2012

    ... Volkswagen. Koncern ten zapowiedział w tym roku bardzo agresywne wejście w rynek polski po przejęciu sieci salonów Kulczyk Tradex. Pierwsze oznaki widać było ... efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie 21%, w porównaniu z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja
  • Rynek reklamy przed Euro 2012

    Rynek reklamy przed Euro 2012

    10:48 16.05.2012

    ... silne kojarzenie marek z tą imprezą. Co więcej, jak pokazuje badanie „Monitoring reklamy na EURO 2012” wykorzystanie tych elementów w komunikacji sprawia też, że znaki i określenia ... do piłki nożnej ze zbliżającymi się wielkimi krokami zawodami i interpretują oglądane reklamy w ich kontekście. Na tle tych 3 marek słabiej prezentuje się wielu spośród ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    10:37 11.05.2012

    ... Rynek trójmiejski uzyskał równie dobry wynik wzrostu osiągając 19% (wzrost z 1,60 mln zł do 1,90 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła do 24 (z 22 rok wcześniej). Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł w I kwartale 2012 o 13,5% (do 1,37 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 15 do 18. Rynek łódzki ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Rynek reklamy w Polsce 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce 2011 r.

    11:10 25.04.2012

    ... rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 ... poprzedniego roku. Outdoor Rok 2011 okazał się okresem spadków dla branży reklamy zewnętrznej, w porównaniu z rokiem 2010 spadły nakłady na tę formę reklamy oraz liczba sprzedanych nośników. Należy tutaj przypomnieć o zawirowaniach w branży ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.

    09:52 20.04.2012

    ... „Kuchenne Rewolucje” zarobiło ponad 27 mln zł. Co wyniosło ten kulinarny program na szczyty? - Zwiększenie dwóch zmiennych - liczby emisji i kosztu reklamy. Trzeba zaznaczyć, że około 65 proc. przychodów reklamowych wygenerowały emisje powtórkowe. Ten sam czynnik spowodował przesuniecie X Factora z miejsca 5 w 2011 r. na ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    09:40 19.04.2012

    ... . „Z radia korzystamy w kampaniach bardzo często, w tym roku było ono użyte we wszystkich naszych akcjach reklamowych” – deklaruje Magdalena Redestowicz, specjalista ds. reklamy w Citroën Polska. Branża motoryzacyjna najchętniej reklamuje w radiu auta osobowe – na ich promocję przeznaczono w ub.r. blisko 148 mln zł i było to ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę radiową 2011

    Wydatki na reklamę radiową 2011

    10:19 29.02.2012

    Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    10:26 20.02.2012

    ... . Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. Stołeczny rynek osiągnął w ubiegłym roku wartość 47,7 proc. rynku ogólnopolskiego, wobec 45,1 proc. w r. 2010. Wzrost inwestycji odnotował również rynek wrocławski i łódzki ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.

    11:07 18.01.2012

    Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ ( ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    ... . wyższa niż rok wcześniej. Zwiększył się też czas przeznaczony w radiu na reklamę – z 9,1 tys. godzin do 10,7 tys. godzin. Według specjalistów, rynek reklamy nadal będzie intensywnie rosnąć i przyczynią się do tego reklamodawcy z tak różnych sektorów jak handel, finanse, telekomunikacja i OTC. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: