eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek kosmetyczny
  • Analiza rynku kosmetycznego 2012

    Analiza rynku kosmetycznego 2012

    09:47 14.03.2012

    Największym kanałem dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce są sklepy drogeryjno-kosmetyczne, które, według szacunków zawartych w najnowszym raporcie PMR "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", w 2011 roku odpowiadały za 41,2% sprzedaży rynku. Segment ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    12:02 05.03.2012

    Czy kupujemy dermokosmetyki? Co nas do tego skłania, a co nas przed tym powstrzymuje? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP w pierwszej połowie lutego 2012 r. dla DOZ.pl. KTO KUPUJE DERMOKOSMETYKI Co piąty Polak (20%) kupuje dla siebie dermokosmetyki. Częściej robią to kobiety niż mężczyźni (27% do 12%). Im ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, dermokosmetyki
  • Analiza rynku kosmetycznego 2011

    Analiza rynku kosmetycznego 2011

    12:25 21.03.2011

    ... niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na ... ulicach). Poza tym w mniejszych miejscowościach, gdzie nie funkcjonują hipermarkety, sklep kosmetyczny to często jedyne miejsce, gdzie można nabyć kosmetyki. Według deklaracji ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Soraya przejmuje Dermikę

    Soraya przejmuje Dermikę

    11:33 07.10.2010

    ... mają wspólne początki. Łączy je osoba Jolanty Zwolińskiej, która w 1983 r. założyła Sorayę, ale 11 lat później odeszła z firmy, wprowadzając na rynek nową markę - Dermikę. W środę, 6 pażdziernika przedstawiciele Sorai podpisali z Jolantą Zwolińską oraz pozostałymi wspólnikami Dermiki umowę kupna 100 procent udziałów firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: Soraya, Dermika, rynek kosmetyczny, branża kosmetyczna
  • Najlepsze sklepy drogeryjne 2010

    Najlepsze sklepy drogeryjne 2010

    12:37 04.10.2010

    Najbardziej pomocni okazali się Czesi, o aspekty wizualne najlepiej dbają Węgrzy, a w budowaniu lojalności przodują Słowacy - do takich wniosków doszli tajemniczy klienci, którzy na zlecenie firmy ISC przeprowadzili 172 wizyty w największych, polskich i zagranicznych, marketach drogeryjnych. Polska w klasyfikacji generalnej zajęła dopiero 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010

    ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010

    12:02 04.05.2010

    Czołówka franczyzowych sieci salonów fryzjerskich niezmienna od kilku lat: Trendy Hair Fashion, Gabriel Professional oraz Jean Louis David. Więcej zamieszania nastąpiło wśród gabinetów urody - tu na prowadzenie wysunęły się partnerskie sieci Vacu Fit, PowerSlim oraz Yasumi. Wciąż jednak zrzeszonych w sieciach franczyzowych jest w Polsce niespełna ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci franczyzowe, rynek kosmetyczny, salony fryzjerskie, salony kosmetyczne
  • Sprzedaż kosmetyków w Polsce rośnie

    Sprzedaż kosmetyków w Polsce rośnie

    00:34 16.04.2010

    ... mikroskopijna, wynosi zaledwie 100 mln zł (według Macieja Kempy, szefa marketingu firmy Oceanic). W dwucyfrowym tempie (17,5 proc. w 2009 r.) rożnie też rynek aptecznych kosmetyków, głównie do pielęgnacji skóry. Jednocześnie ze wzrostem sprzedaży drogich, specjalistycznych i markowych kosmetyków obserwowany jest wzrost na rynku kosmetyków ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż kosmetyków, kosmetyki, rynek kosmetyczny, zakup kosmetyków
  • Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    11:28 23.02.2010

    Rola Internetu w procesie zakupu kosmetyków to nowe badanie rynku zlecone przez IAB Polska, a zrealizowane przez PBI i GfK Polonia. Wyniki badania potwierdzają przewidywania IAB dotyczące polskiego Internetu - jego użytkownicy niezwykle chętnie wykorzystują sieć szukając informacji, które ułatwiają im podejmowanie decyzji zakupowych. Głównym celem ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup kosmetyków, rynek kosmetyczny, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • DELKO SA przejmuje spółkę Cosmetics z Łomży

    DELKO SA przejmuje spółkę Cosmetics z Łomży

    13:18 22.02.2010

    DELKO S.A. podpisała umowę przejęcia większościowego pakietu udziałów w Cosmetics Sp. z o.o. z Łomży, która jest dystrybutorem artykułów kosmetyczno-chemicznych we wschodniej i północnowschodniej Polsce. Dzięki akwizycji DELKO umocni ona swoją pozycję w tym regionie. Zarząd DELKO szacuje, że przychody Grupy z tytułu realizacji umowy mogą wzrosnąć ... WIĘCEJ

    Tematy: DELKO SA, Cosmetics, przejęcia, branża kosmetyczna
  • Delko zadebiutuje na GPW

    Delko zadebiutuje na GPW

    14:14 20.08.2009

    ... handlowych wspomaganych przez 200 przedstawicieli producentów, 350 samochodów dostawczych obsługujących ok. 20 tys. sklepów Dobre perspektywy dla rynku drogeryjnego Polski rynek artykułów drogeryjnych rośnie w tempie 6-8 proc. rocznie (w latach 2004 - 08). Można spodziewać się, że trend ten zostanie utrzymany ze względu ... WIĘCEJ

    Tematy: drogerie, rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, produkty drogeryjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: