-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
11:55 24.06.2022
Od kiedy portale społecznościowe zyskały status naczelnej siły marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. Brak szczególnych rozwiązań w polskim prawie nie oznacza jednak, że zagadnienia te wymykają się spod zakresu obowiązujących od wielu lat w naszym porządku prawnym ustaw, ...
Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama -
Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację
11:24 30.05.2022
... wymaga działań edukacyjnych także konsumentów. Edukacja zaś wymaga przejrzystości i jasności, nie ma w niej miejsca za wprowadzenie w błąd, także w działalności reklamowej. Reklama ma na celu prezentację produktu lub usługi, kształtowanie popytu oraz tworzenie i utrzymywanie rynków zbytu, ale nie ma w niej miejsca na ...
Tematy: suplementy diety, UOKiK, nieuczciwa reklama, reklama wprowadzająca w błąd -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
... Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały ... mniej na komunikację marketingową (dynamika -52,3%). W pierwszym kwartale 2022 r. reklama zewnętrzna zdołała odrobić straty związane z pandemią, przychody w tym medium ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
08:34 11.05.2022
Branża e-commerce rośnie, a razem z nią jej udział w rynku przesyłek pocztowych. Nadania sklepów internetowych to jednak nie tylko paczki z zamówionym towarem wysyłanym do klientów. To także przesyłki listowe. Choć domeną sklepów on-line są wszelkiego rodzaju formy marketingu cyfrowego, wiele z nich dostrzega korzyści z tradycyjnych form promocji, ...
Tematy: direct mailing, sklep internetowy, e-sklep, działania marketingowe -
Reklama wyrobów medycznych - duże zmiany od 1 stycznia 2023
09:06 09.05.2022
... skierowane do profesjonalistów – taka reklama również musi być zrozumiała dla laików. Podobnie jak w przypadku reklamy leków, reklama wyrobów medycznych ... wynosi 6 miesięcy od dnia ogłoszenia. Przepisy przejściowe przewidują ponadto, że reklama, której rozpowszechnianie rozpoczęto przed dniem wejścia w życie rozporządzenia, niespełniająca wymogów ...
Tematy: reklama, wyroby medyczne, produkty lecznicze, ustawa o wyrobach medycznych -
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
09:57 08.03.2022
... pandemią. Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się wydatki ... przez konkretnych konsumentów? Co jest podstawową rolą reklamy produktów OTC? Reklama produktów medycznych dostępnych bez recepty rosła przez cały okres pandemii ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
00:08 02.03.2022
Na mocy przepisów Polskiego Ładu wprowadzona została tzw. ulga sponsoringowa, pozwalająca odliczyć 50 proc. kosztów poniesionych na działalność sportową, kulturalną bądź wspierającą szkolnictwo wyższe i naukę. Kto może sięgnąć po tę formę ulgi? Ulga sponsoringowa to nowa propozycja zachęty podatkowej – do tej pory bowiem w podatku dochodowym nie ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
09:28 27.01.2022
... miejscu, pod względem wartości na rynku reklamy w 2022 roku, znajdzie się reklama telewizyjna – 197,8 miliarda dolarów. Według badania od kilku lat widzimy spadek jej ... rynek reklamy prasowej cały czas będzie tracił na znaczeniu. Niewielki wzrost odnotuje natomiast reklama radiowa – wzrost w 2022 roku na poziomie 2%. Polska i inne kraje rosną w siłę ...
Tematy: branża reklamowa, wydatki na reklamę, reklama w internecie, reklama online -
Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK
11:13 29.11.2021
... Pod koniec września Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowania wyjaśniające dotyczące nieoznaczania przez influencerów materiałów promujących produkty lub usługi jako reklama, co może wprowadzać konsumentów w błąd. W toku postępowania wyjaśniającego Prezes UOKiK skierował wezwania do wielu podmiotów – zarówno samych twórców, jak i agencji ...
Tematy: scam, influencerzy, UOKiK, kryptoreklama -
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
10:13 23.11.2021
... oraz większa świadomość konsumentów w kontekście niskoemisyjności podróży sprawiły, że marki muszą przeformułować swoją komunikację i dostosować ją do różnych grup odbiorców. Reklama turystyczna była jedną z kategorii najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy turystycznej stracił prawie połowę swojej wartości w 2020 roku (46%), podczas ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy