eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    11:55 24.06.2022

    Od kiedy portale społecznościowe zyskały status naczelnej siły marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. Brak szczególnych rozwiązań w polskim prawie nie oznacza jednak, że zagadnienia te wymykają się spod zakresu obowiązujących od wielu lat w naszym porządku prawnym ustaw, ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama
  • Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację

    Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację

    11:24 30.05.2022

    ... wymaga działań edukacyjnych także konsumentów. Edukacja zaś wymaga przejrzystości i jasności, nie ma w niej miejsca za wprowadzenie w błąd, także w działalności reklamowej. Reklama ma na celu prezentację produktu lub usługi, kształtowanie popytu oraz tworzenie i utrzymywanie rynków zbytu, ale nie ma w niej miejsca na ... WIĘCEJ

    Tematy: suplementy diety, UOKiK, nieuczciwa reklama, reklama wprowadzająca w błąd
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    ... Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały ... mniej na komunikację marketingową (dynamika -52,3%). W pierwszym kwartale 2022 r. reklama zewnętrzna zdołała odrobić straty związane z pandemią, przychody w tym medium ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?

    Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?

    08:34 11.05.2022

    Branża e-commerce rośnie, a razem z nią jej udział w rynku przesyłek pocztowych. Nadania sklepów internetowych to jednak nie tylko paczki z zamówionym towarem wysyłanym do klientów. To także przesyłki listowe. Choć domeną sklepów on-line są wszelkiego rodzaju formy marketingu cyfrowego, wiele z nich dostrzega korzyści z tradycyjnych form promocji, ... WIĘCEJ

    Tematy: direct mailing, sklep internetowy, e-sklep, działania marketingowe
  • Reklama wyrobów medycznych - duże zmiany od 1 stycznia 2023

    Reklama wyrobów medycznych - duże zmiany od 1 stycznia 2023

    09:06 09.05.2022

    ... skierowane do profesjonalistów – taka reklama również musi być zrozumiała dla laików. Podobnie jak w przypadku reklamy leków, reklama wyrobów medycznych ... wynosi 6 miesięcy od dnia ogłoszenia. Przepisy przejściowe przewidują ponadto, że reklama, której rozpowszechnianie rozpoczęto przed dniem wejścia w życie rozporządzenia, niespełniająca wymogów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wyroby medyczne, produkty lecznicze, ustawa o wyrobach medycznych
  • Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?

    Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?

    09:57 08.03.2022

    ... pandemią. Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się wydatki ... przez konkretnych konsumentów? Co jest podstawową rolą reklamy produktów OTC? Reklama produktów medycznych dostępnych bez recepty rosła przez cały okres pandemii ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?

    Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?

    00:08 02.03.2022

    Na mocy przepisów Polskiego Ładu wprowadzona została tzw. ulga sponsoringowa, pozwalająca odliczyć 50 proc. kosztów poniesionych na działalność sportową, kulturalną bądź wspierającą szkolnictwo wyższe i naukę. Kto może sięgnąć po tę formę ulgi? Ulga sponsoringowa to nowa propozycja zachęty podatkowej – do tej pory bowiem w podatku dochodowym nie ... WIĘCEJ

    Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring
  • Reklama cyfrowa lokomotywą rynku

    Reklama cyfrowa lokomotywą rynku

    09:28 27.01.2022

    ... miejscu, pod względem wartości na rynku reklamy w 2022 roku, znajdzie się reklama telewizyjna – 197,8 miliarda dolarów. Według badania od kilku lat widzimy spadek jej ... rynek reklamy prasowej cały czas będzie tracił na znaczeniu. Niewielki wzrost odnotuje natomiast reklama radiowa – wzrost w 2022 roku na poziomie 2%. Polska i inne kraje rosną w siłę ... WIĘCEJ

    Tematy: branża reklamowa, wydatki na reklamę, reklama w internecie, reklama online
  • Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK

    Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK

    11:13 29.11.2021

    ... Pod koniec września Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowania wyjaśniające dotyczące nieoznaczania przez influencerów materiałów promujących produkty lub usługi jako reklama, co może wprowadzać konsumentów w błąd. W toku postępowania wyjaśniającego Prezes UOKiK skierował wezwania do wielu podmiotów – zarówno samych twórców, jak i agencji ... WIĘCEJ

    Tematy: scam, influencerzy, UOKiK, kryptoreklama
  • Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?

    Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?

    10:13 23.11.2021

    ... oraz większa świadomość konsumentów w kontekście niskoemisyjności podróży sprawiły, że marki muszą przeformułować swoją komunikację i dostosować ją do różnych grup odbiorców. Reklama turystyczna była jedną z kategorii najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy turystycznej stracił prawie połowę swojej wartości w 2020 roku (46%), podczas ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 20 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: