-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
12:00 11.05.2023
Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost wydatków na reklamę telewizyjną? Które kanały ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama leków, wyrobów medycznych i suplementów diety. Na co uważać, by była zgodna z prawem?
11:11 24.01.2023
... zadaniem jest wyłącznie uzupełnienie diety w ważne witaminy i składniki mineralne lub inne substancje odżywcze, a nie leczenie organizmu człowieka. Reklama produktu leczniczego – najważniejsze cechy Reklama produktu leczniczego to działalność, która polega na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego. Jej celem jest zwiększenie ...
Tematy: reklama leków, lek, wyrób medyczny, suplement diety -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... ,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie dynamiki do 3,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -25,8%. Trzeci ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
09:50 15.11.2022
... istotne dla siebie i przydatne, a ponadto wyżej oceniają ich jakość, dzięki czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech, w Egipcie i Kolumbii, a ponadto Amazon uplasował się w pierwszej piątce ...
Tematy: reklama, marketing, jak podnieść sprzedaż, influencer marketing -
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
10:41 21.10.2022
Moje Centrum Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ...
Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube -
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
00:03 30.09.2022
Wprowadzona ulga dla wspierających sport, kulturę i edukację jest atrakcyjnym instrumentem umożliwiającym podatnikom podejmowanie działań marketingowych, promocyjnych, biznesowych oraz wsparcie działalności istotnej dla społeczeństwa, przy jednoczesnym korzystaniu z preferencji podatkowej. Odpowiednie ukształtowanie procesów w firmie oraz ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
... użytkownika nie ma znaczenia, czy słowo „Reklama” poprzedzone będzie hashtagiem czy np. nawiasem kwadratowym. Rekomendowane określenia to między innymi: #reklama lub [REKLAMA], #materiałreklamowy lub [MATERIAŁ REKLAMOWY], #współpracareklamowa lub [WSPÓŁPRACA REKLAMOWA], Płatna współpraca z marką XYZ, Reklama marki XYZ. Autopromocja i paczka PR ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 178,8 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 7,8 mln zł, zaś przychody reklamowe w prasie wzrosły ... 41% rosły wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
00:01 21.07.2022
Wspieranie kultury w Polsce przez przedsiębiorców uległo znacznemu ograniczeniu w czasie pandemii COVID-19, nie dziwi zatem że nawet przepisy prawa podatkowego zawierają system "zachęt" podatkowych dla finansujących działalność kulturalną. Zawarcie jednak samej umowy sponsorskiej nie gwarantuje nam korzyści w postaci zaoszczędzonego wydatku! Jak ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
11:55 24.06.2022
Od kiedy portale społecznościowe zyskały status naczelnej siły marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. Brak szczególnych rozwiązań w polskim prawie nie oznacza jednak, że zagadnienia te wymykają się spod zakresu obowiązujących od wielu lat w naszym porządku prawnym ustaw, ...
Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama -
Czy można reklamować usługi wykonywane na umowę zlecenia?
12:53 23.10.2012 PORADA
Witam Państwa! Mam takie pytanie. Udzielam korepetycji, miałem zgłoszoną działalność gospodarczą, ale ją zlikwidowałem (nie zawiesiłem, tylko zlikwidowałem zupełnie), bo były wakacje (i miałem plany wyjazdowe, które jednak nie wypaliły). Po wakacjach zgłosiło się mało ...
Tematy: reklama, umowa zlecenia, korepetycje -
Reklama a start działalności gospodarczej
15:47 04.07.2012 PORADA
Witam serdecznie. Mam takie pytanie. Od stycznia 2013 roku zamierzam prowadzić działalność gospodarczą polegającą na videofilmowaniu uroczystości rodzinnych. W tym roku firma nie jest jeszcze założona. Czy w tym roku 2012 wolno mi legalnie reklamować przyszłą usługę ...
Tematy: reklama, własna firma, wideofilmowanie, reklama przyszłej działalności
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy