eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ranking sklepów
  • Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe

    Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe

    13:24 04.09.2013

    ... uprzejme”. „Pani lekceważyła klientów, nie była miła ani uśmiechnięta, zajęta swoimi sprawami”. Z przeprowadzonych wizyt wynika, że personel sklepów był rozpoznawalny, aczkolwiek: jedynie w połowie sklepów pracownicy nosili strój służbowy lub strój adekwatny do wizerunku marki, jedynie co trzeci pracownik nosił identyfikator, aż połowa ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy odzieżowe, odzież, tajemniczy klient, ranking sklepów
  • Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    10:34 16.02.2011

    ... że przy kasie wyjątkową uprzejmością wykazało się ogółem 60,4% pracowników sklepów, choć analizując wyniki w Polsce ocena ta wypadła słabiej – za wyjątkowo uprzejmych uznano ... 2011 roku. Pod lupą tajemniczych klientów znalazły się placówki sklepów mieszczących się w dużych i średnich miastach dziewięciu europejskich krajów (Bułgaria, Czechy, Estonia, ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta
  • Polskie sklepy bez uśmiechu

    Polskie sklepy bez uśmiechu

    11:30 28.05.2010

    ... . Niestety, polskie sklepy znalazły się na niechlubnym ostatnim miejscu międzynarodowego rankingu, z wynikiem zaledwie 31 proc. Z uśmiechem też nie jest najlepiej. Ranking znalazł się w raporcie "Smiling Report 2010" (www.smilingreport.com), sporządzonym przez firmy zajmujące się badaniami mystery shopping z międzynarodowej grupy Dive ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie sklepy, sprzedawcy, zachowanie sprzedawców, ranking sklepów

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: